SANNYS FÖDELSEDAG

 
Nu har jag äntligen tagit mig tid för att skriva om i lördags. Vi hade ju fått ett presentkort från liveit av pappa så vår tanke var en spa dag plus hotell natt, dock blev det knas när vi skulle boka hotell för det fanns inga rum förrens nästa år men då var Sannys pappa jätte snäll och gav oss en fri natt på scandic, as nice. Så vi har en hotellnatt kvar att ta när vi nu ska göra det, ville bara klargöra det först likzzom.
 
Först när vi kom till spat hade vi varsin massage, 45 min var men jag fick då 50 min heheheh.. för att citera han som masserade mig "50 min bara för dig". HAHA någon var lite små svartis hela kvällen och gick och hitta på att det var Göte 95 med droppställning som hade masserat mig a men okej. Efter det var vi och badade i den härliga uppvärmda poolen som var utomhus,så mysigt och sen åt vi lunch (som ingick i priset).
 
 
 
Sen gick vi tillbaka till poolen, det visade sig även att man kunde köpa öl/cider/vin/skumpa/kiss osv vilket var jäkligt nice så vi köpte en öl och en cider och chillade där ett tag till.
 
 
Efter vår härliga spadag drog vi till hotellet som låg precis på sture P schteek. Höll på att fixa mitt hår (löshår) och inser att jag har glömt hårspännen, i panik kastar jag mig ut till sturegallerian men självklart stängde alla affärer precis, springer till tuben där det finns en hemköp och när jag hittade hårspännen där då blev jag riktigt glad kan jag säga er. Sen efter att ha stress fixat mig så kom Sannys föräldrar, vi drack lite skumpa på hotellrummet sen drog vi och åt på olearys. Kvällen spenderades sedan på Willow och vid stägning skulle vi dra till white men det var så lång kö så vi drog till hotellet där jag drack en hel skumpa typ? Haha fett random. Men en jävligt rolig och lyckad dag/kväll.
 
(Alltså helt ärligt, skulle göra vad som helst för den där potatisen just nu med chilibean FAAAAAAN (ursäkta svordomen) så gott det var!!!!!!!!
10 000 kronors skumpa haha kunde inte ens lyfta den med en hand.. Svag? Neeeej. Bara sjukt mycket alkohol? Jaaaaaa.
 
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mys det såg ut!

2012-12-13 @ 14:25:20
Postat av: mammi :)

Så mycket fina kort hjärtat :)

2012-12-14 @ 14:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0