16.37

Heej! Ligger vid poolen och bloggar nu igen, det är fett nice när dem har WiFi överallt! Igårkväll var vi och åt på en jätte nice mexikansk/spansk restaurang. Dem hade spansk live musik (mamma, du hade älskat det!). Jag åt enchiladas som var jätte gott! Efter middagen gick vi bort dit alla barer är för det var thai boxning. Eftersom att det är Thailands national sport måste man ju ha sett det någon gång när man är här, så det var kul.
Idag har vi hyrt moppe. Det är verkligen det bästa sättet att ta sig runt här i Thailand om man vill åka till egna ställen osv. Först åkte vi bort till en annan strand där vi låg i någon timme och sola, bada och snorklade. Sen åkte vi runt lite och sen åt vi lunch på ett as coolt ställe som hade utsikt över hela havet, myys. Efter lunchen gick vi ner och la oss på några klippor och sedan åkte vi vidare till en annan strand och nu är vi tillbaka vid poolen. Älskling ska gå och träna nu och jag tänkte först gå ner och springa på stranden men att ligga och lata sig känns faktiskt lite mer lockande så tror jag skippar träningen hehe ;) Har dessutom läst klart en shoppaholics bekännelser och köpte filmen igår så tror jag ska gå upp och lägga mig och kolla på den.
På tal om någonting annat, egentligen hade vi tänkt att åka till Koh phangang efter det här men igår fick vi reda på att full moon party (där det är 6000- 14000 som deltar) är den 7 mars så när vi gick in för att kolla hotell är typ allt fullbokat förrutom alla sunkiga hotell plus att man måste bo typ 5 nätter minst när den där festen är. Hur som helst, vi vill ju såklart gå på det så istället för att bo där ska vi vara kvar på Koh Samui till den 9 mars. För här ifrån kan man köpa biljetter och åka båt till full moon party, så det ska vi göra :) Gissa om jag är taggad? :D Sen efter Koh Samui ska vi iaf åka till Koh Tao. Ne nu ska jag gå och köpa nått gott och ha till min film :) Tjuu!

Kommentarer
Postat av: Mammi :)

Hej raring! Åhh vad jag hade njutit av att sitta där med er å lyssna på spansk live musik!!Är det inte lite läskigt att åka moppe där? Lite orolig blir jag allt :( Men jag är så glad över hur underbart ni har det, du vet att jag följer allt som du skriver å njuter av alla fina bilder ni sätter in här å där :) Hälsa min fina svärson, älskar dig såååå! Var rädda om er.Kramar mammi:)

2012-02-26 @ 13:25:51
Postat av: Marita

Hej! Just hemkomna från Vetlanda efter en helg med skidåkning.Var kanon med strålande sol och perfekt före i backen.Bosse har varit inne på din Blogg och följt er resa lite.Lasse är helt slut i benen och imorgon kommer väl han bara stappla fram som vekling.Gamle mannen. Ni verkar ha det så härligt.Är det stort på det här stället ni är på nu.Niklas Nilsson på Öland hade sett er på håll men han såg att ni hade bråttom så han kom ej i fatt er.Maria Egerstrand ( Axels förra tjej är i Aonang, och tror ni måste ha varit precis i faggorna där de varit och ute på samma öar.Läste här på Facebook om hennes resa där nere.Ni är bevakade.Man går aldrig riktigt säker.Oh sedan ska ni på Full Moon party & hur långt är det med båt dit och tar ni båt hem igen på kvällskvisten? Ha det så bra och hälsa sanny så gott också.Ta det lugnt och sköt om er och kör försiktigt med mopparna.

2012-02-26 @ 20:48:33
Postat av: Sandra

Mamma: jaa det hade du verkligen! Nja inte dar vi ar nu for inte sa galen trafik som det ar i bangkok direkt, men vi ar forsiktiga :) Kul att hora :)) Alskar och saknar er! Han halsar tillbaka. Puss



Marita: Ahh vad harligt det later :) Det var kul att hora, du far halsa sa gott fran oss. haha ja killar ar ju inte lika hurtiga som oss tjejer hehe :)) Ja ganska stort. baten till full moon tar 20 min sen gar det batar tillbaka varje timme hela natten! Ja han halsar tillbaka :)) Kramar

2012-02-27 @ 09:56:05
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0