BILDER FRAN PHUKET PLUS GARDAGEN




Forsta kvallen i Phuket, baby pa restaurangen


Forratt


Baby i poolen


Baby drack god drink i poolbaren :D


Jag fick dricka cola for jag var sjuk :)


Myys


Och dar var halva poolen nere i drinken


Fran hotellrummet


Pommes vid poolen, saa gottitt


Den andra poolen (finns 3 sammanlagt)


Jag skulle harma en kille (las: Sanny) som gick runt och spande sig vid poolen


Lik va? Hehe


Min jordnotssas jag at till lunch med kyckling och ris. Sitter och ater och tycker det ar as gott, da utbrister alskling: men gud det dar ser ju ut som min diarre jag hade igar. Man ba ahh tack for informationen haha.

Igar hade vi en jatte trevlig kvall. Efter vi legat och solat och sa hela dagen skulle vi ga runt och kolla lite var vi skulle ata sen och vet ni vad vi hitta? En butik med svenskt losgodis MUUUUUMS det var sa gott!! MEN DYRT! 400 bath for 400 gr det ar alltsa typ 100 kr for knappt ett halvkilo, men det vare vart! Sen pa kvallen gick vi och at pa harrys och satan vad gott det var. At oxfile, potatisgratang, bea, vitlokssmor och grejer! Dock blir jag matt pa typ ingenting nu eftersom att jag precis varit sjuk och inte kunde ata sa mycket.. sa at inte ens upp halften (aven fast jag ville) forsokte verkligen trycka i mig haha. Sjukt gott vare iaf! Alskling at lovbiff, gissa om han var lycklig. Efter restaurangen drog vi och spelade biljard pa bargatan och drack lite, as nice! (dock forlorade jag biljarden menmen jag var glad anda :))


Jag och min snygging


Brunis


Min goda fordrink pa Harrys


Min annu godare mat!!


Alltsa skojjar inte nar jag sager att det har ar det sotaste djuret jag traffat! En mini-elefant, ahh sa gossig


Vi kopte mini bananer som vi fick mata henne med


Hon var sa himla duktig och sot och kunde gora massa trick


Nar vi skulle ta kort sa sa han att hon skulle halla om, och da gjorde hon det med snabeln (shit vad det kittlades bara haha) och sen pussade hos oss flera ganger, alltsa det var verkligen som en riktig stor puss blev liksom smack ljud och allt, ahhhhhhh sa sot

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej Vilka fina bilder och vilken snygg kille du har hittat. Verkar vara en riktig kramis.Nu får Sanny passa sig.Vilket ställe ni verka ha kommit till.Har Sanny åkt på magsjuka efter sin kommentar om dina jordnötssås?Hoppas att du är piggare nu för du har haft ditt ju.Är det lugnare med turister på ställena ni kommer till nu?Ha det så bra och hälsa Sanny man.Har han ej några snyggare skor än sina vita han hade med sig hemifrån?Tyckte jag såg dom på en bild.

2012-02-06 @ 18:57:33
Postat av: K

Ni ser ut att ha det riktigt skönt och lite sotis är man!

Dock måste du ta ett allvarligt snack med Sanny angående alla jävla färgglada tjejdrinkar......

Känns som att Chang-brothers redan vunnit, eller hur Anders!?

2012-02-06 @ 19:42:32
Postat av: Anonym

Marita: Hej :D allt bra med er där hemma? Jaa eller hur ;) ja vi har det toppen. Haha ne ingen magsjuka men som sagt, lite dålig i magen bara.. Haha. Ja jag är helt frisk nu så det är jätte skönt :) nja det är ganska mycket turister här men det är det väl överallt i Phuket. Ne han har bara dem och flipp floppsen, det är rätt svårt att få tag på andra bra skor här! Hur har det gått på jobbet nu idag då? Kramar



Kenneth: Hej på dig! :) Jaa vi har det riktigt nice och med tanke på vädret i Sverige förstår jag att du är det ;) Men hörde att ni bokat USA nu så du har ju det att se fram emot ju :) HAHAH Jaa det är dåligt med öldrickande från hans sida, tror tom jag druckit mer öl än vad han gjort under semestern ;D men äsch drinkar är gott ju, mer sprit i ;) kram på dig!

2012-02-07 @ 14:14:41
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: mickis

HAHAHHA SÅ MIN HUMOR MED DIARRÉN

2012-02-07 @ 16:59:15
URL: http://wonderwomans.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHHA jaaaa, kan tanka mig sitta och garva som fan det gjorde jag med fast inte sa kul nar man val satt dar och at kanske hha :D

2012-02-08 @ 05:29:27
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Bysisters

fin blogg!!<3

2012-02-08 @ 08:51:39
URL: http://bysisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt de ser ut:)

2012-02-08 @ 09:15:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sandra

taack :)

2012-02-08 @ 10:06:55
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Ida

Härliga bilder och ball header när du skrivit sådär med namnet och bilder i :)

2012-02-08 @ 10:20:53
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0