PATONG BEACH!!!!!!

Tjuu! Idag tog vi vart pick och pack och drog vidare till Patong! Intryck hittills: nice som fan! Vi bor pa ett hotell som bara kostar 1000 bath natten, vilket ar valdigt billigt da det anda ar bade mini bar, ac etc plus gratis att anvanda datorerna vid receptionen. Bade jag och alskling har varit sa obeskrivligt sugna pa donken i ja sen bangkok typ sa idag efter vi legat pa stranden en stund sa gick vi och svullade i oss varsin dubble cheese meny och satan vad gott det var!!! :D Nar vi var pa stranden sa blev vi uppgraggade av nagra biljett saljare fran grabbarna grus sa ikvall blire partyy! Vi kopte biljetter som kostade 700 bath st och da fick man gratis intrade plus dricka hur mycket man vill mellan 10-12 yeey, ar taggad som fan! Vi har inte alls partat mycket under tiden vi varit har sa det ska bli as kul. Imorgon eller overmorgon ska vi aka till ett vattenland som ligger har i Phuket, whii! Hoppas allt ar bra med er dar hemma :) Puss och kram! 


Kommentarer
Postat av: mammi :)

Hej raring! Vad skönt att du mår bra igen! Det är så kul att se på alla bilder ni tar, det ser så mysigt ut, gullig bild på er å elefanten:) Ta mkt bilder när ni åker till vattanlandet, det blir nog superkul där.(avundsjuk);). Vi mår bara bra, Fredrik å jag var ut å åt med morfar igår, han var superpigg, typ sitt gamla "jag", härligt att se. OP blir nog inte förrens i början på april. På lördag ska jag å Fredrik träffa några från den chilienska fam jag bodde hos, jag tog kontakt nu när jag har facebook. Det ska bli jätte kul att träffas efter så många år!! Sköt om er å NJUT, krama om min svärson! Jag älskar dig sååååååå mycket Sandra! Fredrik hälsar så klart:) Puss

2012-02-09 @ 12:38:31
Postat av: Anders

Hej hjärtat! Härliga bilder som du lägger upp på bloggen. Åtta förare drar till Thailand i dagarna så mtr bad

mig ställa upp och köra lite extra under dom närmaste två veckorna! Så ser agendan ut för

mig framöver. Annars mår jag kanon:) Amanda kommer till mig i helgen! Njut vidare nu och ta en eller två Chang för mig och Kenneth :) love you puss.

2012-02-09 @ 12:56:04
Postat av: sandra

Mammi: ja jatte skont!! Ja vi har det sa bra har borta, gar ingen nod pa oss direkt :) Ja vi ska dit imorgon sa far ta massa bilder da :D Ah vad kul att hora! Jag har skickat ett kort till honom ocksa. Aha gud vad roligt, kul att du hittade dem dar da :) Tack detsamma, hoppas allt gar bra pa jobbet och sa ocksa halsa alla! Alskar dig jatte mycket, puss och kram!



Pappa: Jaa :D Okej du ar duktig du som jobbar och sliter, horde av Kenneth att ni ska boka resa snart? Okii du far halsa henne fran mig :) Ja det ska jag absolut gora! Alskar dig jatte mycket, puss och kram <33

2012-02-10 @ 13:50:25
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hallå där! Har varit ute i kväll. Saknar dig som fan gumman. Krama om Sanny från mig, många pussar från mig till er

2012-02-11 @ 01:21:28
Postat av: Sandra

Vad kul, det fortjanar du :)) Saknar dig meeeeer! Det ska jag gora, pusspuss <3

2012-02-11 @ 14:26:34
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0