SUNNY

Heej pa er! Det ryktas om att det ar riktigt kallt i Sverige? Vad trakigt.. hehe. Har ar det typ FOR varmt, ne men det ar skont 33 grader idag horde jag nagon saga sa ska inte gnalla direkt :) Har iaf blivit frisk nu, eller har liiiiite hosta men det overlever jag! Igar lag vi vid poolen, drack drinkar i poolbaren, badade, solade, spelade zatyz, at lunch osv. Pa kvallen var vi och at pa restaurangen har pa hotellet, vi ar lite lata haha ne men det ar sa sjukt god mat dar faktiskt. Idag har vi legat pa stranden och vid poolen sen gick vi bort till andra sidan av Karon beach for att leta hotell. And guess what, imorgon forflyttar vi oss till golden sand inn vilket ar samma hotell som vi bodde pa sist jag var i Thailand, sa blir ett kart aterseende. Ikvall ska vi val ga och ata nagonstans sen tankte vi ga en vanda pa en bargata som finns bakom vart hotell och ta nagon drink eller natt. Jag blev lite sugen pa att spela biljard sa ska val spoa mr i det ocksa :) Juste holl nastan pa att glomma, vi hyrde ju jetski idag ocksa, galet kul fast laskigt ocksa. Aja nu kommer mitt internet ta slut snart sa maste avsluta har.

Obs, min laddare till mobilen har gatt sonder sa har ingen mobil for tillfallet sa ni vet! Ni far ringa till Sannys eller maila mig pa: [email protected] om det ar natt! Puss

Kommentarer
Postat av: Anders

Det var-19 i Norsborg i natt när jag körde tunnelbana. Njut av värmen för här hemma är det inte kul när det gäller vädret. Var rädda om er! Många pussar och kramar.

2012-02-05 @ 21:57:28
Postat av: sandra

Skojjar du? Ah fyfan vad kallt!! FYY. JA njuter som sjutton har ska du veta, ska tanka pa dig nar jag solar nu :) Ar allt bra annars? Puss och kram

2012-02-06 @ 04:20:09
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0