BILDER FRAN DE SENASTE DAGARNA




Chillar pa baten vi akte ut med har om dagen


Baby redo att snorkla


Ja vad ska jag skriva har da? :)


Jag snorklar


Baby bland massa fiskar


Jag och baby i vattnet


Puss


Pavag tillbaka


Chaang :) Nu blir Kenneth och pappa avis :) Hehe


Pa beachen pa kvallen


Snyggo


Myys pa stranden


Jaag


Varsta hunken jag haffade pa beachen :)


Nar vi var ute i forrgar, friiiiiiii baaaaar :D


Vi snackade med nagra svenska killar sa borjade vi prata om ping pong show och ena killen trodde vi pratade om Phi Phi Island sa nar vi fragade om det var dyrt han ba: jaa men sjukt mycket dyrare pa andra stallen, till och med vattnet var dyrt vi ba aha okej haha, aja lite svart att forklara det roliga men situationen da var rolig iaf haha


Tammy och Sanny


Ngonstans har borjade det spara lite..


Pussss


Igar blev det en riktig chilldag. Pa morgonen at vi donken, sen gick vi och la oss pa stranden efter ett tag sa blev vi sugna pa donken igen sa jag gick ivag och kopte. Jag ville ha donken till middag ocksa men alskling bangade (dock at vi det till frukost idag haha).Sen pa kvallen gick vi och kopte 2 dvd filmer plus scrubs och hade filmkvall (man maste ju utnyttja tvn och dvdn pa rummet).


Idag akte vi till vattenlandet som ligger precis vid Phukets flygplats


Den har var saaaaa laskig, man akte 2 st i en san dar badring rakt ner sen for man upp pa den dar vaggen och nar man satt 2 kom man sa jukt hogt nuddade nastan kanten dar uppe, innan trodde jag att man kanske kom upp till halften (det gjorde man om man akte sjalv det var inte lika laskigt) sa nar vi akte upp dar trodde jag att vi skulle flyga over, fan vad vi skrek aalltsa men kul som fan vare


Min finis


En del av vattenlandet


Baby


Vattenlandet


Baby i den laskiga fast han kom inte sa hogt sjalv (sager det igen fatta att vi typ akte hogst upp haha)


Vattenlandet


Alskling aker


Min fina pojke


Vattenlandet


Vattenlandet


Det enda jobbiga ar att ga upp och ner for dessa trappor, men man far motion iaf :)


Jag aker


Sen softade vi i poolbaren och drack varsin drink, jag mojito saklart (det ar min favvo drink!!)


Baby maitai (ar fett trott pa den plus att den alltid smakat konstigt nar jag bestallt den har i Thailand..)

Nar vi kom tillbaka at vi pa subway och nu har jag suttit har i typ 2 timmar och laddat upp bilder och bloggat hehe.. (tur att det ar gratis). Ikvall blir det party pa den enorma bargatan, klockan ar over 8 har sa nu ska jag ga och fixa mig! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Man blir ju helt tagen och lyrisk när man ser era underbara bilder! Jag håller med Sannys mamma, det första man kollar på dagen är din blogg:) älskar dig hjärtat . Hälsa din underbara man:) pussar från mig till er.

2012-02-11 @ 20:24:38
Postat av: Sandra

Vad gullig da e :) Vi har det sa underbart har, vill aldrig aka hem. Och pappa igar kopte vi en chang for 900 bath.. inte sa billigt va :) hahahha men om vi sager sahar, vi var pe ett valdigt speciellt stalle.. Han halsar tillbaka :) alskar dig pussar

2012-02-12 @ 06:06:44
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej! Vilka häftiga bilder och vad kul ni har.Såg ju jättekul ut på Vattenlandet ni var på.Och vilken häftig klänning du har på dig ( den vita) har du hittat den där nere?Verkar ju vara et bra och billigt boende ni hade hittat och samtidigt så ingick så mycket.Kul ju...Har ni någon resrutt planerat efter detta eler?Nu är det Söndag klockan 12;00 och minus 3 och solsken.Ska ut på en promenad med Ingrid & Micke.Sköt om er och njut.

2012-02-12 @ 11:50:18
Postat av: sandra

Heej :) allt bra med dig? Jaa det var jatte roligt :) A jag vet den ar jatte fin, alskar den kopte den i phuket :) Okej skont med lite sol iaf :) Da far hala alla dar hemma fran oss! Vi ska ga och kopa telefon kort nu sa Sanny kan ringa ocksa. Kramar!

2012-02-13 @ 09:33:12
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0