VALENTINE

Heej pa er! Tankte sumera de senaste dagarna sen vi kom hit med lite bilder och text :)


Den har bilden ar fran Patong men glomde att beratta en rolig grej som hande nar vi var dar. Jag och alskling satt och at middag sa kommer det fram en dov kille till vart bord och lagger fram en lapp och massa sma mobil smycken, hangen pa bordet och pa lappen star det typ sahar:

Hello! Im deaf and I have made this things. Pleas buy one for 100 bath.

Sa fanns det ett med ett hjarta dar det stod love you pa sa alskling kopte ett till mig. Sen nar han gett honom pengar och det sa vare typ sahar:
Sanny: Thank you! (till killen)
Jag: Alskling, han ar ju dov, varfor sager du tack? :P
Sanny: Aha ar han det fattade inte jag
Jag: Men det stod ju pa lappen?
Sanny: Aha jag trodde han hette deaf

HAHAH sa javla kul alltsa.


Vart nuvarande hotellrum, sa nice!


Alskling vid poolen pa kvallen samma dag som vi kom till Lanta



Vi hittade en liten bil som salde cocktails


Min finis, blir sa jakla lagt vatten pa kvallen, man kan typ ga ut hur langt som helst


Efter middagen gick vi och at varsin glass, jag tog banana splitt, sa gott! For er som inte varit i Thailand sa kan jag saga att bananerna har ar sa sjukt mycket godare an hemma i Svergie


Tjockiis


Sotnosen ater glass


Sen hittade vi en katt som drack upp Buddhas vatten haha :P




Nar vi kom hit i forrgar och igar sa at vi lunch pa ett jattebra stalle precis vid havet. Saaaaaaaa god thaimat (fan vad sugen jag blev nu) alltsa deras kyckling med cashewnotter ar oslagbar, latt godaste jag atit! Sen ar det fett billigt dar ocksa, bara 120 bath for det! Bilden over ar alsklings mat som ar utan gronsaker saklart hehe :)



Efter lunchen igar sa hyrde vi en kanot i 3 timmar och padlade ivag till andra sidan av stranden till nagra klippor


Vi fick med snorkel ocksa sa vi stannade till och badade och snorklade, myys


Glad tjej i vattnet



Min snygga pojkvan


Sen nar vi kom tillbaka sa drack jag en banana shake och alskling at glass. Sen gick vi upp till hotell rummet, duschade osv sen gav vi varandra presenter eftersom att det var alla hjartans dag. Jag fick dem har sjukt snygga shortsen och ett fin halsband. Alskar virkat, det ar sa fint! (sanny tycker det ar tantigt:OO asch han har ingen smak!) Har kopt ett par andra virkade shorts har nere ocksa sen en klanning som ni kanske sett. Alskling fick iaf ett linne av mig, en tval dar det stod love pa (haha ofta man ger nagon en tval liksom aja) sen fick han marabou, glad kille da kan jag saga er!


Skulle ta en dagens oufit, sen upptackte man att alskling star och kissar dar bakom :)


Varldens snyggaste kille


Och jag :P


Pa kvallen sa anordnade hotellet valentines dinner med 4 ratters och livemusik. Sa vi satt dar och hade det jatte trevligt. Forst fick man en kycklingsallad sen champinion soppa. Huvudratten fick man valja mellan lax och bakad potatis eller kott och bakad potatis. Jag tog kott och alskling lax. Sen till efteratt var det vattenmelon och ananas. 


Jag fick en ros nar jag kom dit :)


Finis :)


Alskling bestallde redbull vodka. Forsta gangen fick han in en vanlig drink sen andra gangen han bestallde fick han in ett glas med is, ett med vodka och en redbull haha


Sen vare bara och blanda sjalv :D


Sa snygggggg


Sen bestallde vi en stor drink som var kvallen erbjudande


Vart bord hehe



Sen skulle vi se vem som var bast att spela full pa bild. Har ar jag

VR



Sanny 


Efter vi atit och druckit begav vi oss vidare ner pa beachen. Finns massa barer langt hela stranden, som phi phi fast lugnare


Vi satte oss dar det var fire show och sen borjade vi prata med 2 Thai killar som jobbade dar


:)


Ena killen var grym pa fire show


Sen lite random sa akte vi med dem till en nattklubb. Jag och Sanny satt bakom pa varsin moppe och det tog bara nagra minuter sen var vi framme. Han sa till oss innan att det var bade Thai och turister dar men nar vi kom in blev vi typ utstirrade for det var verkligen bara Thai personer dar. Vi fick betala intrade 350 bath var men sne hade dem kopt med sig room in sa vi fick dricka gratis room och cola. Det funkar ju men sen borjade dem blanda med soda vatten och grejer. Fyyy spyr nar jag tanker pa det nu.. Idag mar man som man fortjanar


Jag precis nar vi kom in


Jag och alskling


Jag och dem 2 thai killarna vi akte dit med


Aaaalskling


Lite folk, mest i var alder


Jag fick en ros till


Men sen gav vi den till ena killen som sen ville ge den till en tjej som han gillade. Men han vagade inte sa jag fick ga fram och ge den till henne. Hon blev jatte generad men glad


Folk maste ju undrat var det var for snygga turister som kom in dar :)



Alskling sparar




Dem ar typ seriosa men alskling ar hur oserios som helt haha

Ja det var var alla hjartans dag, verkligen lyckat! Hade fett kul! Idag har vi verkligen bara segat, ar fett bakis! Vi missade tom frukost buffen for vi var sa trotta. Skulle egentligen atit lunch pa det goda stallet men sne var vi sa sugna pa natt fett sa vi gick till hotell restaurangen och at pommes och hamburgare. Betsallde cola ocksa men angrade mig ganska snabbt da jag fick flashbacks fran roomen och colan igar haha. Ikvall blire lugnt, ga ut och ata sen typ kolla film, vi har en fet tv pa hotellrummet :D Hoppas allt ar bra med er dar hemma och att ni ocksa hade en bra valentines day! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: K

Fan va jag garva när jag såg bilden "Älskling vid poolen......." och allt man ser är typ en staty av en elefant.

Har du bytt pojkvän:-)



Nä nu ser jag "någon" i bakgrunden....

2012-02-15 @ 20:34:31
Postat av: Marita

Hej ! Vad mysig ni verkar ha det och härligt ställe ni bor på.Härligt med er paddeltur med snorkling.Hur är det med maneter?Inga stora får man hoppas.Vilka häftiga shorts du hade köpt de var verkliga fina.Hur går det med sanny och thaimaten? Såg att han hade testat med kyckling men grönsaker verkar vara farliga fortfarande för han ha ha ha.Är ni på väg till något annat snart eller?Det är ju oroligt i Bangkok igen och någon annan semester ort där nere med sprängningar.Ucsh man blir orolig så håll koll på nyheter och all information ni kan få.Har ni själva hört något om detta.Robin fyller år på Fredag så han tycker vi skall gå och äta på Texas Longhorn i Sumpan.De skall visst ha bra mat där men litet så jag skall ringa och boka nu.Kan du inte säga till sanny att försöka ringa igen .Skulle vara kul och höra hans röst.Här är det vinter igen och det snöar till och ifrån.På Öland riktigt mycket snö så Hans & Jonas är ute och plogar på Norra delen.Sannys momrmor hälsar så mycket jag pratade med henne ikväll.Jättefna bilder och det är sååååååå kul att se och läsa allt kul ni gör.Sköt om er / Kram

2012-02-15 @ 21:58:14
Postat av: Sandra

Kenneth: HAHAHHAHAHA tankte inte pa det, fett kul :D haha..



Marita: Ja, vi har bokat 2 natter till nu sa vi aker vidare mot krabi den 20 de. Jag fick dem av Sanny :) Det gar bra, han ater ju typ thaimat varje dag, fast han tar alltid utan gronsaker haha :) Ja vi sag det, usch dem ska alltid halla pa kanns det som man far passa sig och halla lite koll som du sager! Vad mysigt! Ja dar ska det ju vara jatte god mat har jag hort. Jo han ringde igar men da var dte ingen som svarade, men han kan prova att ringa ikvall igen :) Usch vad jobbigt och trist med sno, men det gar ju mot ljusare tider nu iaf :) Vad gullig du ar, kul att hora att dte uppskattas! Halsa alla dar hemma, kram pa dig!

2012-02-16 @ 07:18:33
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Lillis

HAHAHAHAHHAH asså jag dog påriktigt när jag läste det där om "deaf" hahahhahahaha.

2012-02-17 @ 00:31:57
Postat av: Sandra

HAHAHHAHA ja jag vet det ar sa javla kul, fatta nar jag satt dar pa restaurangen, kunde verkligen inte sluta garva :DD

2012-02-17 @ 03:27:29
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0