LITE MER BILDER FRAN RESAN


Jag i skybaren pa vart hotell i bangkok


Alskling vid poolen pa Coral Island


God drink


Jag och min finis


Chang pa stranden, tankte pa dig da pappa :)


Alskling i luften


Jag landade lite klumpigt :P hehe


Efter typ 20 forsok lyckades vi ta en hoppbild


Gamla ibiza bar


Redbull vodka buket haha


Puss


Long beach


Jag och min prins

I forrgar Lamnade vi Phi Phi och akte till Phuket. Var sjuk nastan hela tiden vi var pa phi phi, vilket var sjukt trakigt!! Det ar 5 dagen som jag ar sjuk nu, alltsa tror inte ni fattar hur mycket det suger anus balle att vara sjuk nar man har semester och grejer. Iforrgar tex sa somnade jag kl 9, vaknade halv 10 pa morgonen igar. Sen sov jag 2 timmar pa dagen och sen gick jag och la mig typ 9 pa kvallen igen och jag ar fortfarande lika trott, har ingen ork till natt! Har haft jatte hog feber ocksa, skit jobbigt. Om inte jag blir frisk snart far jag seriost damp. Alskling rakade boka varsta lyxhotellet ocksa haha. Det ar sa java nice med bar i poolen och grejer. Aja man kan ju iaf saga att jag verkligen utnyttjar vart valdigt exklusiva hotellrum iaf. Sjukt skona sangar och en fet tv. Behovs ju nar man ligger inne pa hotell rummet 24,7. Aja nu fovantar jag mig att ni ska bomba med kommentarer om hur synd det ar om mig.. :) Puss pa er!

(Oj rakade trycka pa nagon installning sa allt blev stort, aja)


Kommentarer
Postat av: Mamma och Fredrik

Vi tycker otroligt synd om dig såklart. Sanslöst tråkigt att du ska behöva vara sjuk nu:(

Hursomhelst vilka vackra bilder. Rena rama paradiset.Smått avundsjuka blir vi allt.

Här är det -10 grader och snö. Brrrrr.

Sköt om er raringar, många kramar från oss.

2012-02-02 @ 12:11:38
Postat av: sandra

Jaa verkkligen :( Men idag ar jag nastan helt frisk :D Taack jaa jag vet sa otrorligt nice har :) hehe. Ahh fyfan vad kallt, brrrrr! Gare bra pa jobbet och sa?

Puss och kram :)

2012-02-04 @ 09:05:01
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Jag skulle gärna vara där nu

Hej Vad härligt ni verkar ha det och vilka fina bilder.Häftigt med fallskärmsflygningen.Var det inte läskigt när man skulle landa sedan. Ni får njuta i fullo för idag är det -15 grader här och snökaos i Sverige har det varit.Prata med Ankan idag och Tommy och gänget skulle på skytteholm och kolla AIK:s träningsmatch.Riktiga vikingar i denna kyla.Vi försöker ringa imorgon bitti ca 10:00 den 5eb alltså vår tid.Hörde ej mycket vad sanny sa i telefon idag.Har varit på en vinterpromenad och nu har vi tagit en Lumumba att värma upp oss med.Och hyr inga moppar.Usch, har rysningar efter olyckan som tog 4 svenskar där nere.Hörde ni om det.De kör ju som vildar där nere ju.Har ni varit ute på några båtturer annars?Sett några häftiga fiskar och sluppit maneter eller.Ha det så bra och Robin hälsar också.

2012-02-04 @ 15:46:30
Postat av: Sandra

Jaa det ar underbart har, rena rama drommen :) Joo det vare for man skulle gora pa natt visst satt och jag gjorde typ helt fel sa alal Thai stod dar nere och skrek typ haha :D Men det var kul :) Okej sager det till honom sa han kan ha mobilden da :)

Usch vad kallt och trakigt men gott med Lumumba iaf :) Ne vi horde det riktigt otackt och ja dem kor ju verkligen som galningar har sa man far ju ta dte forsiktigt bara man gar over gatan.

Nej inga batturer men vi kanske ska aka och fiska i overmorgon. Hur gar det med ditt projekt och det pa jobbet forresten? Mycket att gara eller?

Massa kramar fran oss :)

2012-02-05 @ 09:33:24
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Jag skulle gärna vara där nu

Vad kul att man hittade det här.Ja på jobbet är det full rulle och nu i veckan skall vi sitta hela dagarna med en engelsman som skall förklara hela systemet ingående.Så då får man veta att man lever.Hur länge blir ni kvar på detta stället?Har ni någon resrutt planerad eller tar ni fram eftersom eller?Nu skall jag gå och fixa lite frulle.Försöker ringa om en stund.Många snöiga kramar Marita

2012-02-05 @ 09:49:09
Postat av: sandra

Oj later tufft men du ar duktig :) Vi aker till ett annat hotell idag men ar kvar i Phuket. Kramar :)

2012-02-06 @ 04:21:42
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0