BILDBOMB

Hej!! Dalig uppdatering de senaste dagarna kanns det som, sa nu kommer lite bilder fran den senaste veckan. De forsta ar fran Koh Lanta. Kommer inte ihag exakt vilken dag som bilderna ar ifran men det ar iaf de sista dagarna samt bilder fran Krabi:


Alskling redo for stranden, haha :))





Vart alskade lunch stalle, saknar den maten fett med mycket redan!!


Min pojkvan och sanny.. hehe kul va kenneth:))


Vindstilla.. var typ aldrig nagra folk vid den har poolen, vilket var jakligt skont


Nice pizza va :))


Fast vi at pa mr pizza istallet, gott! Fast en aning for tunna, var nastan som knackebrod haha


Nagon kvall pa stranden


Strawberry margarita, yummi


Var mat!!


Gottit


Alskaling ringer hem. Den har kvallen borjade det regna sa jakla mycket!! Sen blixtrade det och blixten slog ner kanske 500 meter ifran oss ute i vattnet, scary. Vi satt iaf inne sen och da kom det varldens sotaste hund (gar aldrig nara djuren har, klappar osv medtanke pa sjukdomar osv) han la sig iaf nedanfor vara ben och skyddade sig fran regnet. Sen nar vi borjade ga tillbaka till hotellet gick han bakom oss hela vagen i sporegnet (tog kanske ca 8 min att ga) sen nar vi skulle in stod han dar helt dyngsur och kollade ledset pa oss. Jag borjade seriost grata for han var sa sot och det var sa synd om honom!


Den har dagen hyrde vi moppar, har ar uppe pa en restaurang vid wiewpoint

Alskling med en kall chang :))


Har satt vi och vantade pa mini bussen som tog oss till hamnen och sedan bat vidare till Krabi



Vart nuvarande hotell pa Krabi



Pa terassen nedanfor var balkong (ja vi bor uppe i bergen typ haha)


Min finis forsta dagen i Krabi



Och sa lite traning, vi ligger inte helt pa latsidan har inte, idag smimmade jag faktiskt 1000 meter i poolen ocksa hehe


Alskling spelade lite luft fjol innan vi drog ut haha


Pa natt stalle forsta kvallen, varfor forlorar jag alltid pa biljard? Livet ar orattvist!



Alskling vid en av poolerna har (finns 4 st) andra dagen


En sliten Sandra :P man blir typ as bakis har.. ar det inte meningen att man inte ska bli bakis utomlands? :P Antar att det ar for att man gar runt och svettas sa sjukt mkt hela tiden och forlorar massa vatska, sa innan en utekvall far man typ halla i sig 5 liter vatten, bra det ska jag borja med


Igar tog vi en longtailbat och akte till poda beach, valdigt fint och vi gick ivag en bit sa vi lag ensama dar nastan! Rolig grej: passade pa att sola toppless (ar dock inte det pa bilden!) nar vi anda lag typ ensama och sjalvklart brande jag tuttarna haha. I vanliga fall brukar man ju har brun kropp och vita tuttar, nu har jag brun kropp och roda tuttar, det ser forjvaligt ut kan jag saga er!


Vi hittade en liten kompis pa stranden :))



Min snygging pa beachen



Magnum classic is the shit (las: ar den enda goda glassen har)


Frukostbuffe!! Idag har vi varit pa utflykt..


Forst besokte vi emerald pool, as coolt! Som ni ser sa ar det liksom som en pool mitt ute i djungeln





Vid en flod brevid


Jag alskar dig sa mycket!! Massa karlek



Efter emerald pool akte vi vidare till en varm kalla och ja den var varm kan jag saga er! 35 till 40 grader skulle det tydlgen vara men kandes som 100 grader, gjorde fan ont att ga ner haha, men coolt som fan!


Min snygging :))


Sotnos!


Arets storsta padda!!

Klockan ar snart 8 har och jag har suttit vid datorn sen 4 typ!! (helsike vad tiden rinner ivag) Vi kopte internet for 24 timmar.. Naval har inte bara bloggat utan vi har bokat hotell ocksa till var nasta destination som blir Koh Samui :)) Vi hittade ett helt okej hotell, typ exakt var budget med frukost buffet, stor pool och precis i smeten sa det ska bli nice! Vi har 2 natter kvar har i Krabi nu. Alskling ar borta pa gymmet och antar att han ar klar snart sa da ska vi val duscha och gora oss i ordning. Vet inte om vi kanske ska till luna bar ikvall eller vad vi nu ska hitta pa. Igar var vi pa en bar inte sa langt fran vart hotell dar dem hade as nice live musik! Hoppas allt ar bra med er dar hemma annars, saknar er massor!! Puss och kram :)) 

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej! Så himla kul när du lagt ut bilder och skriver till.Det är ett äventyr för en själv också.Bara synd att man ej är där.Vilka mysiga ställen ni har hittat och turen till Djungeln såg ju häftig ut.Ni verkar ha hittat kanonställen att bo på.Är det svårt att hitta till rinmligt pris eller hur går ni till väga? Är det många som är på er eller är det Internet som gäller?Här är det riktigt skitväder nu med regn.Vi är nedbjudna till Bosse Mia och åka skidor i helgen så vi får väl se om det kanske blir vattenskidor istället.De hade iallafall 1 meter snö i backen just nu.Vilken sexobert Sanny var på första bilden ovan.Gott skratt med byxorna uppdragna till armarna nästan lite gubbvarning där...Ha ha ha.Börjar ni inte längta hem lite nu då? Gud vad veckorna rullar på och det är väl 5 veckor nu på fredag ni varit borta. Sköt om er och hälsa Sanny mannen också.

2012-02-22 @ 21:47:23
Postat av: Sandra

Ahh vad glad jag blir nar du sager sa :)) Ja men ni far val ta en sista minuten och komma ner haha :)) Ne det ar relativt latt, vi gar bara in pa agoda och bokar, finns nastan alltid massa erbjudanden dar. Vad trist, men vad kul att aka till vetlanda ju, skont att komma bort lite :) Fat 1 meter sno lat inte lika kul men om man ska aka skidor ar det ju nice :) Hahah ja jag vet riktigt snyggt att ha byxorna dar uppe haha. Sanny langtar som in i helsike efter maten (lovbiff och hallumie) sen langtar man ju saklart efter er dar hemma men inte vadret och jobbet direkt.. haha och som du sager, tiden gar sa jakla fort!! Det ska jag gora. Du far halsa bosse och mia fran oss coksa, kramar!

2012-02-23 @ 06:57:53
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0