REDBULLLLL

Tjuu! Allt bra med er? Här är det toppen som vanligt! Igår hyrde vi moppar igen och tänkte att vi skulle åka till vattenfallet som bara är några kilometer bort. Sagt och gjort, när vi väl kom dit så gick vi först ner as långt och när vi kom fram var det bara en bäck typ.. Så det var bara att gå upp hela vägen igen = inte kul. Vi åkte vidare till ett annat vattenfall längre upp och där vare hur många trappor som helst att gå upp för istället. Sjukt jobbigt och inte heller värt det direkt menmen. Vi tänkte att vi skulle ta lite bilder i vattenfallet och så iaf och när jag ska ta på älskling så känner jag helt plötsligt en feeeet smärta i armen, kollar ner och ser att det sitter nått där typ vitt/svart. Eftersom att det bara gör ondare för varje sekund som går fick jag ju sån jäkla panik och bara drog bort det. Så hann ju inte se vad det var så min första tanke var typ: jaha bra nu har man blivit biten av en giftspindel eller nått liknande och kommer att dö inom en timme. För det gjorde verkligen sjukt ont i armen. Men sen när vi kom upp så frågade vi 2 personer som jobbade där och båda sa att det var ett bi stick (allt gick ju så fort så hann ju inte se vad det var, så det var ju säkert taggen jag drog ut) och att det var ofarligt. Det var iaf svullet 2 timmar runt om där jag blev stucken och gjorde ont lika länge men sen släppte det. Idag kliar det dock som in i helvete.. Har aldrig blivit stucken av någon äcklig insekt förrut så nu har man blivit det också då. Efter vår lilla djungel tripp åkte vi bort till den andra staden Chaweng (vi bor i Lamai) och kollade runt lite samt åt på pizza hut. På  eftermiddagen var vi och tränade (kan typ inte sätta mig idag, sjuk träningsvärk i röven) och på kvällen var vi på beach party och det var as nice! Idag vaknade jag 1 hehe så ligger vid poolen och chillar. Älskling är lite bakis så han ligger fortfarande och sover! Ne nu ska jag bada :))

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackrs dig gumman! Jag förstår din panik innan du visste vad som hänt. Otroligt vad tiden går fort! Ni är ju snart hemma igen:) Är på väg till jobbet nu, det händer inte speciellt mycket här hemma! Hälsa Sanny, love u många pussar och kramar.

2012-02-28 @ 14:20:59
Postat av: Sandra

Jaa inte kul, det kliar fortfarande men antar att det inte är någon fara iaf. Ja jag vet, påminn mig inte :p vill inte hem :(( förrutom att jag saknar er där hemma såklart<3 Duktig du är! Älskar dig, han hälsar tillbaka :) puss och kram <3

2012-02-28 @ 18:51:40
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0