LOVE.

Jag sitter med mina armar hårt omslingat runt hans vältränade överkropp, vinden blåser i håret och solen bränner lätt på axlarna. Vi parkerar mopeden utanför en restaurang som ligger vid havet. När vi kommer in möts vi av en glad servitör som utbrister: "Its a wonderful day". Jag kollar ut över vågorna i havet och den klarblåa himlen där man knappt skymtar ett moln. Jag kan inte annat än att hålla med, det är en underbar dag. Vi beställer in våran lunch, fried rice. Det har blivit lite av en klassiker här, det går snabbt, det är billigt, nyttigt och gott, perfekt som lunch med andra ord. När vi ätit klart och betalat notan så går vi ner på stranden. Sanden bränns lite under fötterna så man får halvspringa ner till vattnet. Han är redan i och badar. Jag simmar ut till honom, in i hans famn och han bär ut mig till lite djupare vatten där vi ställer oss på en stor sten. Jag sätter armarna runt hans nacke och kysser hans mjuka läppar. Han kollar på mig och ler, sådär fint och oskuldsfullt som bara han kan göra. Jag ler tillbaka. Jag ler för att jag är så lycklig varje sekund, minut, timme, dag, vecka, månad och år som jag är med honom. Jag ler för att jag är så glad över att han vill vara med just mig. Jag är så barnsligt kär i den här killen och att vara här och få spendera min tid med honom exakt hela tiden är så underbart, jag vill aldrig åka hem!

Kommentarer
Postat av: K

Har du skrivit den själv?

Blir fan asimpad!!!

2012-02-29 @ 15:47:27
Postat av: Sandra

Ja det har jag.. Ville liksom skriva om våran dag på ett lite mer annorlunda sätt eller vad man ska säga :) Men tack så jätte mycket :) Förväntade mig inte direkt att någon skulle bli "imponerad". Kram på dig!

2012-02-29 @ 16:55:55
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Marita

Herre Gud Sandra vilken kärleksroman man läst och det handlar om vår son.Helt otroligt.Kärlek på topp kan man säga.Du får slå dig in på banan som författare när du kommer hem. Vad mysigt ni verkar ha och njut det sista för det är ej länge kvar.Otroligr vad tiden rusar.Hoppas det inte gått lika fort för er. Idag har vi haft vårvärme här med sol & riktigt skönt ute.Ni kommer hemma när det börjar våras här. Ha det så bra och vi hörs snart igen.Hälsa din prins på hästen också........

2012-02-29 @ 18:49:04
Postat av: tessan

åhhh :') vad fint skrivet!

2012-02-29 @ 23:49:29
URL: http://juniatherese.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men åh, vad gulliga ni är! Tack så mycket! Ja Marita, älskar verkligen honom :)) Fast författare.. Haha de vore nått de;) Dock går tiden väldigt snabbt som du säger.. För fort!! Vad härligt att höra hoppas på att det blir bättre och bättre så det är vår när vi kommer hem då :) Han hälsar tillbaka och du får hälsa alla där hemma från oss också! Kram :))

2012-03-01 @ 05:08:18
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0