1 DAY

Tjuduluu! Åh imorgon åker vi :D Men jag är så efterbliven har inte ens packat än.. bara slängt ner lite grejer som jag typ ska ha med mig, aja måste ta tag i det nu. Ska ju till frissan vid 2 också, äntligen alltså! Mitt hår är en katastrof. Hade förresten en jätte mysig dag igår, träffade först min fina vän Tessan, hon följde med mig och färga ögonfransarna (och fyfan säger jag aldrig igen!! Haha, fett obehagligt att blunda sådär länge..) sen var vi och fikade efter det var jag och fika med Amanda sen tränade jag med Melissa och ringde "siv hund" åt henne HAHAH. Kvällen avslutades med middag hemma med mamma, Fredrik och älskling :) Allvarligt, nu måste jag packa, skriver sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0