FREDAG 13 JANUARI 2012

Hej på er! Dagens arbetspass är avklarat samt dagens träning med Melissa. Dock blev den lite halv oseriös, sprang bara en halvtimme och körde lite mage haha. Imorse gick jag ju iofs till jobbet också, tänkte gå hem men det blev ju typ snöstorm så tog tuben istället. Har ju inget sl kort (har dock en remsa med 2 åk kvar men kände inte för att använda den, vet inte varför menmen) så skulle köpa en sms biljett. Sen blev det typ nått fel så köpet kunde inte genomföras, han i spärren sa att de berodde på att många messar samtidigt. Vilket fall, han släppte förbi mig sen kunde jag ju ha messat igen och fått en biljett men jag skit i de och plankade hehe.. snacka om living one the edge och planka på fredag den 13 och grejer. Kanske inte värsta grejen för er men tror jag har plankat en gång i hela mitt liv innan och de var när jag skulle från sundbyberg centrum till duvbo och glömt mitt sl kort. Så jag hade typ panik när jag stod där och vore de inte typiskt att det skulle komma en kontrollant just bara för att jag aldrig plankar? Aja nu gjorde det inte det och det är jag glad för. Shit vilket upplägg det blev här nu men ville att ni skulle få ta del av min fina lilla historia.

Ikväll är älskling ute med jobbet så jag är alooone, har ju nämligen inget liv utan honom. Skämt osido jobbar tidigt imorgon så ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll. Vilket kan vara skönt ibland också. Nu ska jag äta middag, fisksoppa och vitlöksbröd.

Kommentarer
Postat av: Marita

Tur att de ej var på dig, när du ej hade biljett.Gör här en test om du ser vad jag skriver när ni drar iväg till Thailand. Kram Marita

2012-01-13 @ 23:20:11
Postat av: sandra

Ja veerkligen! :D Japp men det fungerar fin fint! Kram på dig :)

2012-01-15 @ 22:33:48
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0