HELGEN

Har haft en väldigt trevlig helt måste jag säga! I fredags tog jag det bara lugnt, somnade tidigt blev iofs väckt av älskling som kom hem kl halv 4, tände lampan, bokstavligt talat dunsade ner i sängen med en donken påse och ba: vill du smaka älskling?? Sen var jag självklart klarvaken men lyckades somna om efter ett tag iaf. Igår jobbade jag mellan 9.30- 17.15 sen åkte jag hem till pappa på middag med honom, farmor, Amanda, Kenneth och Mållan. Vi hade verkligen en super trevlig kväll, lärde mig även att spela chille (stavning?) haha jävligt invecklat men ändå kul. Kom hem till älskling vid 2. Idag har jag varit på gymmet, körde 63 min på rullbandet och sen hopprep i 10 min. Det fick räcka. Nu ska jag duscha och sen ska jag och älskling åka och köpa några sista grejer inför resan PÅ FREDAG. Känns konstigt att säga så.. Aja hörs sen! Puuusss. 


Jag och kenneth igår

Kommentarer
Postat av: K

Det heter Kille, chille eller chilla är något ni snorungar hitat på.



Ha en riktigt trevlig resa!

2012-01-17 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0