SÖNDAG 8 JANUARI 2012

image description

Tjeenä! Idag har jag en ledig dag och fan vad skönt det är alltså. Har precis varit på gymmet i (håll i er) nästan 3 timmar! Rullbandet 1 timme, check. Crosstrainern 20 min, check. 800 kcal borta baa sådär, cheeeeck. Sen körde jag styrka också. Jaja ni behöver inte bomba med kommentarer att jag är duktig, jag vet.

Nästa vecka är vanlig tråkig, boring, as rutten arbetsvecka men efter det så är det faktiskt bara 3 arbetsdagar kvar (om inte mindre) tills vi åker! Ska iaf vara ledig dagen innan sen får jag se om jag pallar jobba mån,tis,ons. Aja det var väl lite om det. JUST DET, vi har bokat flyg från bangkok till phuket nu också. Så 2 dagar i bangkok sedan vidare mot södra Thailand, i like it. Jag vill till Phi Phi :D Nu ska jag mysa med älskling och kolla på lost. PUSSSSIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0