TODAY IS THE DAY

Godmorgon! Åh trodde typ aldrig jag skulle kunna somna igår känner mig typ som ett barn på julafton, är typ helt uppspelt haha :D Dock inte över flygningen men att åka bort, fyfan vad skönt det ska bli. Jusdet inte för att skryta eller så men här är frukostbuffen på vårt första hotell:



Hehe, sjukt nice! Aja ni får ju faktiskt tänka att frukosten här i sverige är väldigt god också. Jag menar arla, deras mjölk och fil liksom vad slår det? Svenska ägg med kalles kaviar. leverpastej, messmör ja så ni kommer ju ha det rätt bra också ;) Planet lyfter iaf 14.50 så vi ska dra här ifrån runt halv 12. Nu: fixa med lite musik, klä på mig och packa ner det sista. PUSS

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAH fyfaaan f u!!!



Skojja men njut nu gumman, you've deserved it <3

2012-01-20 @ 20:41:56
Postat av: Marita Svensson

Hej på er ! Har allt gått bra? Redan tomt utan er!Hoppas ni har det bra och resan gått bra . Hälsa Sanny att det har hänt lite bättre med Maggan på sjukhuset med hennes tillfrisknande. Men det går sakta hon ligger kvar ännu. Hoppas vi hörs snart igen.

2012-01-20 @ 22:43:43
Postat av: Sandra

Camy: haha :D tack gumman, det ska jag verkligen göra :D



Marita: det har gått jätte bra :D åh vad gullig du e! Vad skönt att höra, det ska jag hälsa honom :) är allt bra med er där hemma? Kramar!

2012-01-21 @ 22:11:27
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0