LEBUA IN MY HEART

Hej på er där hemma! Klockan är ett här och jag och älskling ligger och chillar vid poolen (fast nu sitter jag vid hotell receptionen, enda stället det finns WiFi på). Tänkte sumera de senaste dagarna. I söndags låg vi vid poolen på hotellet några timmar och sen drog vi och gymmade, fett skönt faktiskt. Efter det tog vi skytrain till weekendmarket som är den största marknaden i Bangkok och jävlar vad grejer det fanns köpte bland annat 4 jätte fina klänningar för 450 bath vilket är ungefär 100 spänn. På kvällen var vi uppe i skybaren och drack en drink och fyhelvete vad coolt det var ca 300 meter upp. Höjdrädd som jag är var man ju lite rädd. Efter det drog vi ner till restaurangen vid poolen och åt middag, myyyyys. Hade verkligen 2 underbara och händelserika dagar i Bangkok. Men det bästa av allt: frukostbuffen!!!!! Alltså det slår alla frukostar jag ätit någonsin. Det var bröd i alla sorter (dom kolugnsgrillade brödet till en om man ville), juicer, olika yoghurtar, fil, frukter, pålägg, thai mat tom sushi fanns och den var skit god! Sen stod dem och gjorde omelett till en, man fick peka vilka ingredienser som man ville ha i. Sen grillade dem även korvar, bacon och sånt. Men det godaste sv allt: nygräddade pannkakor och våfflor med grädde, sylt och nutella. Helsike vad gott det var!!!!

Igår flög vi från Bangkok till Phuket och flygresan gick jätte bra faktiskt. När vi kom till Phuket så hämtade hotellet oss med mini buss sen åkte vi speedboat över till koh hae (coral Island). Det är sjukt mysigt här och jätte fint. Dock lite halvskabbiga rum men det gör inget för man är ju ändå ute hela dagen. Igår när vi kom fram så låg vi först vi stranden men sen gick vi till poolen för på dagen blåser det in små maneter som är vid strandkanten som bräns, inte nice. Men lite senare när det blev lågvatten försvann dem och då gick vi ut och snorklade. Det var ändå en soft dag när vi låg vid poolen köpte jag en drink som man fick i en kokosnöt, as god. Sen på kvällen satt vi vid stranden och åt och drack drinkar.

Idag åt vi först frukostbuffe som sög (om man jämför med lebua). Sen har vi åkt sån där fallskärm efter motorbåt, det var as kul :D Sen har vi bara badat och chillat vid poolen. Vi ska väl gå och äta lunch snart sen snorkla. Hoppas ni får en bra dag där hemma, ni är väl påväg till jobb/skola nu ;) puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej hjärtat! Skönt att allt gått så bra med flygresan och eran korta vistelse i Bangkok.Jag ser fram emot att följa bloggen under eran resa:) var rädda om er nu och ta en chang för mig;)hälsa Sanny så gott från mig,Många pussar och kramar....

2012-01-26 @ 16:19:14
Postat av: Anonym

Hej pappi<3 ja :) haha det ska jag göra ;D hoppas allt är bra med dig med. Han hälsar tillbaka. Älskar dig, puss och kram.

2012-01-27 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0