FLYG PELIKANARE

Hejsan! Nu ligger jag här i hängmattan igen, det är riktigt soft alltså. I förrgår så blev det lite party eller först på dagen låg vi på stranden och så. Sen var vi vid hotell rummet, drack lite brezeers och spelade zatzy. Ni skulle bara veta hur tur denna människa har i det spelet, jag förlorar varje gång, bokstavligt talat. Sen gick vi och åt middag på en restaurang som ligger precis vid vattnet, jätte mysigt och jätte god mat!! Och älskling har fått en ny favvorätt: fried rice ;D Vi satt iaf på restaurangen hela kvällen och drack drinkar samt kollade på Liverpool- Manchester u och innan så sa jag till älskling att Liverpool skulle vinna med 2-1 och ja, borde ju ha satsat på matchen så hade man vunnit en slant ;D Efter restaurangen drog vi ner till beachen.

Dagen efter vaknade jag med årets halsont och hosta, så jävla irriterande. Kände redan lite dagen innan men älskling försökte intala mig att sprit var bakteriedödande och skulle göra susen men icke sa nicke. Vi drog iaf till long beach och badade, det var rätt molnigt men det var bara skönt för orkade ändå inte vara i solen. Sen fick jag nog feber igår också för frös som fan och när vi var ute och åt på kvällen hade jag tjocktröja på mig :P haha. Vi gick iaf och la oss vid 9 igår och vaknade vid halv 12 idag eller jag gjorde så har fått rejält med sömn, fast är fortfarande sjukt trött :( så jag ber till gud att jag blir helt frisk snart, sjukt ovärt att vara sjuk på semestern :( till nått annat: inatt så vaknade både jag och älskling av att det prasslade och grejer på golvet, vi tänder lampan och ser årets största kackerlacka, jag fick panik och sen när älskling skulle döda den började den flyga runt i rummet gah det var så vidrigt. Älskling vågade ju inte heller döda den så det slutade med att vi hämtade Chris(en kille som jobbar här) så fick han ta ut den :P
Idag mår jag väl lite bättre men som sagt, fortfarande trött och ont i halsen. Imorgon drar vi från Phi Phi tillbaka till Phuket sen efter det blir det nog koh lanta. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: K

Lever LSD-tuppen?

2012-01-31 @ 23:54:28
Postat av: sandra

haha jaa jag tror jag sag han faktiskt :D

2012-02-04 @ 09:02:44
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0