WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER



Alltså jag bara orkade inte jobba idag. Egentligen handlar det inte om att jag "inte orkar jobba" för det gör jag. Jag jobbar gärna mycket, det är inget problem för det är kul att tjäna pengar, träffa människor, lära sig nya saker osv. Så länge man trivs på jobbet så är det kul att jobba tycker jag. Men så är inte fallet nu, jag känner mig så sjukt trött på det där jobbet så det finns inte. Har hänt så jävla mycket och om det inte vore för att jag skulle resa så hade jag slutat där för jävligt länge sen. Jag har gått dit med en klump i magen hur många gånger som helst för att det har varit en person där som jag inte gillar och jag vet att när jag kommer dit så spelar det ingen roll vad jag gör för i den personens ögon är allt jag gör fel, eller för att jag vet hur mycket jag har att fixa med när jag kommer dit och vet att jag aldrig kommer hinna med allt fast jag måste. Jag kan säga er en sak, när man känner så är det inte så kul att gå till jobbet längre. Det är så jävla många gånger som jag bara velat skita i allt och bara säga "nu får ni klara er själva jag slutar hejdå". Men det gjorde jag inte. Jag har gått dit dag efter dag och jag har fan stått ut och vet ni? Jag är jävligt stol över mig själv för det. Nu ska jag vara hemma idag, kanske imorgon också, andas, ta det lugnt och sen ta ett djupt jävla andetag, gå tillbaka dit, jobba sista veckan jag har kvar där och sen ska jag bara njuta över att allt är över på en vit strand med klarblå himmel, turkost vatten och med en drink i handen tillsammans med han som gjort att jag överhuvudtaget orkat med allt det här.

Kommentarer
Postat av: Tette

du är bäst. ta ingen skit <3

2012-01-09 @ 20:36:56
URL: http://juniatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa på tjejen!

2012-01-09 @ 21:44:33
Postat av: sandra

tack <3

2012-01-10 @ 10:11:58
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0