YEAH YEAH YEAH


(kommer fan aldrig tröttna på den här låten!)

Okej:
flyg, samt hotell de 2 första dagarna betalt, check
vaccination, check
visum, check
försäkring, check

Hej förresten. Idag var jag och hämtade ut mitt visum, skönt att verkligen allt är fixat nu, det är så sjukt mycket att tänka på när man ska åka iväg såhär. Har ju lite småsaker kvar att köpa men alla "viktiga saker" är avklarade iaf. Det är mycket att göra på jobbet nu (som om det inte alltid är det men ändå, nu är det extra mycket eftersom att det är disney on ice och alla snorungar ska ha godis) men jobbade bara till 2 idag och det var jävligt skönt kan jag säga er.

Sen skulle jag ha tänat men har typ sträckt mig eller nått såhar jävligt ont = omöjligt att springa, fan. Ska försöka imorgon iaf. Har varit hos pappa i eftermiddag och ätit thai mat, stekt ris med räkor och vårrullar, gooottt. Sen hjälpte jag honom att föra över låtar och sånt till hans iphone. Vet ni? Nu ska jag städa och jag vet att  ni är avundsjuka men a, livet är orättvist, så är det bara! Tjingii.

Kommentarer
Postat av: K

Flygrädsla - check

2012-01-04 @ 17:05:38
Postat av: sandra

hahaha jaa :(

2012-01-09 @ 12:26:38
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0