5 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

  • Jag får jätte dåligt samvete i minst 10 minuter efter jag dödat en insekt. Spelar ingen roll om det är en fluga eller en myra, känner mig alltid så taskig som dödat en oskyldig varelse, men samtidigt så kan dem ju inte vara i min lägenhet heller så vad ska man göra?
  • Jag tror på karma, dvs allt du gör, kommer bara tillbaka till dig själv. Därför ska man vara snäll mot varandra, man vinner på det i längden, jag lovar!
  •  Jag är jätte känslig när det kommer till skinka, kan absolut inte äta tjocka skivor (påläggs skinka alltså inte julskinka osv) och om det är någon röd prick eller nått på den måste jag pilla bort det.
  • Jag älskar verkligen när det är halloween, vet inte varför men det är så kul på nått sätt.
  • Jag föredrar att dricka saker ur flaska. Ex så finns det inget godare än en iskall glasflaska med cola (fan vad sugen jag blev). Dock äre inte lika gott att dricka cola ur petflaska? Men dricker hellre vatten ur petflaska än glas, haha wierd jag är.

Kommentarer
Postat av: mammi

Min söta fina dotter :) Vad härlig du e <3 !!!

Svar: <3
Sandra Olsson

2012-07-14 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0