APPEN FUNKAR IGEN

Yeey nu blir det lite mer bloggning. Har inte skrivit på några dagar så tänkte samanfatta vad som hänt den senaste tiden. I onsdags var jag som sagt på kryssning med mamma, Fredrik, Amanda och morfar. Det var jätte härligt väder så först satt vi uppe på däck, lyssnade på musik och drack cider. Sen åt vi jätte god middag, jag åt oxfilé mums. Sen på kvällen va jag och Amanda på discot också, as kul var det! Dagen efter blev det chill, satt ute och åt, kollade runt osv. Fick även välja en parfym som jag fick av mamma och Fredrik, så snällt! Igår jobbade jag, tränade och sen kom Melissa hit på middag. Efter det drog vi på fest hos Martin, as kul fast jag drack inget eftersom att jag jobbade idag :) vi kom iaf hem vid kvart över 3, tar ju 100 år att åka från sumpan till gubbängen.. Idag jobbade jag till 7 för det var någon konsert i globen sen promenerade jag hem. Trots att jag var så sjukt slut efter den här dagen krigade jag ner till affären blev så sjukt sugen på ben and jerrys. Så nu ska jag äta det och kolla på sommarkrysset. Här är lite blandade bilder från kryssningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0