B-O-R-I-N-G

Ni vet när man har legat hemma några dagar och blir sådär sjukt uttråkad att man till och med längtar till jobbet? Precis så känner jag nu. Dessutom har vi bara 1,2, barnkanalen och 4an så mina nya favoritprogram är: allsång på Skansen, Lotta på lisseberg, halv 8 hos mig (okej det har jag alltid gillat men ändå), sommarkrysset, doctors och Tinas sommarkök. Ja då är det fan illa. Dessutom har jag läst alla bloggar som finns typ 20 ggr idag, ni vet när man går in och ba: AHH UPPDATERA DÅ! Sen kom jag på att jag själv inte bloggat idag, haha dubbelmoral? Hoppas det är bra med er iaf. Juste imorgon får man ju reda på om man kommer in på skolan eller inte och tydligen så fanns det någon länk igår på flashback så man kunde se!! Ofta? Äkta min otur att inte hitta det.. aja får väl vänta till imorgon då.. Buhu. Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0