BÄSTA LÖRDAGEN

Hej på er! Har varit rätt kasst med uppdatering, i know. Så tänkte sa sammanfatta helgen: I fredags var jag hemma med paddisen. Köpte sushi och åt chips (fetto). Paulina skulle egentligen ha kommit men hon va sjuk. I lördags jobbade jag på dagen och när jag kom hem hade jag sån galen jäkla huvudvärk men sov typ en timme och sen var den borta. Velade fett mycket om jag skulle dra ut med Sarah och Melissa men bestämde mig tillslut för att haka, and im glad i did. Hade en sån galet rolig ute kväll!!!! Vi började med att föra på nivå, exta knäckte lite som vakt också haha (jag va grym, just sayin) sen fick vi skjuss till Haga forum där det va harem nights. Så galet bra musik, lokal, allt. Vi hamna vi nått drinkbord och drack gratis drinkar hela kvällen, dansade och hade fett kul! Sen när det stängde drog vi på efterfest i flempan. Kom hem vid halv 8 på morgonen hehe. Somnade kanske vid halv 9 och sov till 12, med andra ord var jag rätt seg i söndags men lyckades ändå baka, laga middag, städa paddans bur och dammsuga. Nu väntar jag på att klockan ska bli 7 så jag kan stänga, sen ska jag hem till baby, vi ska göra tacos, muuuuums. Lite bilder från lördags: .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0