KRYSSNING IKVÄLL!!

Hääj på er! Idag är jag ledig, så skönt. När jag vaknade åkte jag till farsta och kollade lite, köpte en klänning jag ska ha ikväll och lite nytt smink på make up store. Sen tog jag bussen till högdalen, körde bara styrka (om man bortser från BM i 7 min), rygg och biceps. Hade sånt sjukt tempo va klar på en timme typ :D Nu sitter jag här och äter, har precis duschat.
 
classic after gym..
 
Äter typ alltid det här efter jag tränat (om jag inte äter middag alltså). Det är iaf 2 havreknäckebröds grejer med makrill på samt proteindryck. Brukar göra lite olika beroende på vad som finns hemma men idag körde jag på jordgubbar, mango proviva, vaniljyoghurt och en skopa proteinpulver (naturellt) sen äre bara å slänga ner i mixern. Skitbra iaf för det är nyttigt och blir verkligen hur mätt som helst efter det här.
 
Men nu måste jag göra mig iordning, ska möta la familia kl 5 i slussen och klockan är ju kvart över 3 redan :O Ha en trevlig kväll, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0