LIIIIIISTAAAAA

vad har du på dig? ett par short och en tröja

hur mår du? rätt bra

vad önskar du just nu? att jag hade ett bättre betalt jobb alt heltidsjobb eller nej ett fastjobb så jag fick betald semester, eller varför krångla till det: vinna fett med cash skulle sitta på sin plats. Samt lite smester på det. En gratis resa skulle inte heller vara helt fel, ja listan kan göras lång.

vad har du ätit idag? frukost, lunch (som chefen lagade till mig hehe lyx) och nudlar till middag.. DELUUUUX

vad ska du göra imorrn? Jobba..

och på söndag? vara ledig :D

vem saknar du? karlmohammed

senaste köp? nudlar

vad skrattade du senast åt? hm antagligen mig själv

vad grät du senast åt? hm vet inte riktigt vad jag va ledsen över men de var några dagar sen

vem sov du senast med? älskling

senast sedda film? shoo bre

vilken svordom använder du mest? fan

vem var den senaste som ringde dig? pappa

har du dejtat någon av en annan religion? haha nää

senast 3 inkomna sms? från puff

vad stod de i ditt senaste skickade sms? haha musikvideon då? :)

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? juridik och bild

vilken är din favoritfrukt? smultron, jordgubbar och vattenmelon

vad är du rädd för? typ en miljon grejer

en person du tycker är snygg? jag själv dårå

blir du lätt svartsjuk? nope

din favoritkaraktär ur en serie? ove hehehe

vem skrev senast åt dig på facebookchatten? fan vet jag anväder den typ inte

vilket språk hade du velat lära dig? thai

vad för sorts killar faller du för? omtänksama och roliga

vart vill du åka just nu? nått varmt land, grekland vore inte fel sen drar jag gära tillbaka till Thailand i vinter, någon som har lite stålar över?

vad önskar du dig i födelsedagspresent? det är ju ett tag kvar så har faktikst inte tänkt på det än hehe


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har tre lottorader med din farmors telefonnummer som jokerrad! Jag lovar dig 10% av vinsten plus en lägenhet i Stockholm som du och Sanny får välja om jag vinner drömvinsten. Just nu är den uppe i 135 miljoner😄😄😄

Svar: ja det hade inte varit fel!!!! :D
Sandra Olsson

2012-07-23 @ 23:08:06
Postat av: Jessica

Ååh Karl-Mohammed, saknar honom fett mkt :( <3

Svar: haha jaa hans tjocka mage och för att inte tala om hans ögon som man bara drunknade i, saknar fett mycket alltså.. <3
Sandra Olsson

2012-07-24 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0