MÅNDAG

Godmorgon!
Sitter för en gångs skull vid datorn (utan att känna mig stressad över att internetdela med mobilen) och bloggar. Vi har ju fått kanaler och bredband nu, så himla skönt. Första veckan nu har vi alla kanaler också så från att bara ha haft 4 kanaler till nästan 200 känns det jäkligt lyxigt faktiskt. Som ni förstår går typ all min tid åt till att vara med paddan nu. Vill att han ska känna sig trygg med oss så fort som möjligt. Men det går frammåt iaf, första dagen gick han mest runt och nosade på allt, såg sig omkring och busade lite. När han kommit fram har jag bara lyft upp honom några gånger, vill inte göra det för mycket nu de första dagarna så han blir skrämd. Men imorse när jag satt på golvet kom han fram till mig och hoppade upp i min famn helt av sig själv, har ju som sagt annars lyft upp honom när han varit vid mig. Han är iaf världens gulligaste.

På tal om nått annat, har ju varit sjuk i en vecka nu, fast är nästan frisk nu men iaf så har ju inte tränat på 100 år känns det som och det suger.. har ju kört rätt mycket styrka och nu känns det som att nästa gång jag drar till gymmet kommer jag ha att tappat allt :(
 
Här är lite bilder på paddisen:
 
Här brukar han ligga och vila sig lite
 
Här under bordet brukar han också ligga
 
Äter lite hö
 
Det här skulle vara hans toa låda men han verkar mer gilla att ligga där
 
Aww har ni sett något sötare som ligger och sover? Vill bara äta upp honom haha
 
Haha ni får ursäkta att det här blir lite av en kanin blogg för tillfället men måste ju visa min lilla bebis. Idag är jag ledig så jag och älskling ska hitta på nått, fast finns typ ingen att göra när man inte har pengar så blir väl en prommenad eller nått! Imorgon börjar jag jobba igen och då blire jobb tis,ons,tors,fre och sön! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0