MIN DAG

Heej! Har precis lagt mig på soffan för att kolla på tv. Har varit en sjukt bra dag hittills :)) Jobbade 2 timmar mellan 12 och 2 sen kom tjejen jag köpte paddan av till Globen för att lämna honom till mig. Fett snällt, slapp jag åka ända bort till Sollentuna. Åkte hem med lilla paddis, han var lite rädd när vi åkte tunnelbana tror jag eller han såg lite rädd ut iaf, stackarn ❤ Sen när vi kom hem lyfte jag ner honom i buren och lät honom vara där en stund så han fick nosa runt ifred, mycket intryck när han kommer till ett nytt hem och allt.. Gick in till köket och gjorde en bulldeg sen medans den jäste gick jag tillbaka till paddan då kom han ut ur buren nosade runt lite i rummet sen kom han till min famn så gosade lite med honom också sen sprang han runt och hade sig i lägenheten, så jävla söt ❤ nu ligger han och sussar i sitt lilla hus och jag har precis bakat klart bullarna städat osv, va och handlade lite också. Har hela 69 kr kvar på mitt konto fram till lön nu haha love My life. Är iaf så himla glad för vår nya lilla familjemedlem ❤


Kommentarer
Postat av: mammi

GUD VAD GULLIG <3

Svar: jaa sii <3
Sandra Olsson

2012-07-15 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0