SJUK..

Igår när jag vaknade så hade jag så jäävla ont i halsen, fast inte ont som när man är sjuk utan sådär brännande känsla som när man har spytt, typ halsbränna? Vilket fall så kände jag mig jävligt seg också, ont i kroppen, orkade inte gå och träna eller nått. Trodde bara det var nått tillfälligt men när jag vaknade imorse så mådde jag as dåligt, ont i halsen, täppt, ont i huvudet och typ lite feber. Gick iaf och jobbade ändå men gick hem tidigare för mådde inte bra alltså och nu har jag sovit i 3 timmar. Har typ inte ont i halsen längre? Haha men är fortfarande täppt och seg i kroppen, asskumt. Intressant inlägg jag vet.. Ska lägga upp ett recept på en grej jag gjorde igår så kolla in snaaaaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0