SKAGENRÖRA ❤

 
Tjo brä! Sitter och väntar på tuben i hamnarbyhöjden jao. Nej men har precis varit och tränat och nu ska jag till farmor och färga hennes hår. Pappa är där också och vet ni, vi ska äta skagenröra :D har snöat in mig på det, så jävla gott! Men det måste vara riktig från fiskaffär, ingen budget skit från ica, för det är inte gott. Efter jag varit hos farmor ska jag till frissan och färga min utväxt, äääääntligen säger jag bara, ser förjävlig ut i håret! Juste en grej till, ramlade (typ) i trappan i lördags (haha fyllo jag är) och tog emot mig med handleden helt snett så har fan fett ont buhu, aja får skylla mig själv eller så skyller jag på älskling och puff som blandade en as vidrig, stark drink med minttabletter i? som jag skulle svepa (var en lek vi körde) vilket fall efter den var jag bra på dojjan om man säger så. 
 
Puss ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0