VISSA MÄNNISKOR..

Godmorgon på er! Fan vad det regnar alltså, aja ska ju ändå jobba så spelar inte så stor roll för mig egenligen.. Sitter och äter frukost, brände mig på osten i toasten så nu har jag ont på tungan buhu. Alltså måste berätta vad som hände igår på jobbet.. Det kommer en kärring (hon pratade engelska) och frågar vad glassen kostar. Jag säger att en kula kostar 18 och då skakade hon på huvudet och ba: herregud vad dyrt. Det läckte även in vatten från taket in i butiken för att det regnade så mycket och det påpekade hon också, som att jag inte såg det själv? Höll på och ringa hyresvärden och allt, men iaf till själva grejen: hon bestämmer sig för att ta 3 krokantbitar och när hon la dem på vågen så blev det 1.39 vilket betyder att hon ska betala 1 krona. Hade det varit 1,50 eller över hade det blivit 2 kronor, ja ni fattar. Hon tyckte det var bra så hon gick och hämtade 3 bitar till och dem vägde ju också 1.39 så tillsammans vägde det alltså 2,78 vilket betyder att hon ska betala 3 kronor. Det här fattade inte hon så hon blev bokstavligt talat GALEN och började skrika på mig.. Att det var ologiskt att det först kostade 1 krona och sen 3. Jag försökte förklara för henne hur det funkade men hon vägrade att lysna, fortsatte skrika kallade mig dum i huvudet, inkompetent och att jag lurar folk. Jag bara stog där, helt sjukt. Va massa andra folk i butiken också och när hon gått (efter att bara ha köpt 3 bitar då hon vägrade att betala 3 kr) kom typ alla fram och ba vilken jävla idot, stackars dig osv haha. Finns som sagt sjuka människor.. Får hoppas på en bättre dag idag då :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha herregud vilka människor det finns! Man slutar aldrig förvånas! Hoppas du mår bra Sandra :) Saknar dig <3

Svar: Jag vet!! Detsamma gumman, vi måste seriöst ses snart <3
Sandra Olsson

2012-07-18 @ 12:15:26
URL: http://Juniatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0