IDAG&IMORGON

Godkväll!
Har precis lagt mig i sängen efter en minst sagt hektisk dag. Jobbade mellan 9.30-15.00 sen begav jag mig direkt till systembolaget där resten av Sveriges befolkning befann sig (typ). Efter det drog jag till gymmet och sen till matdax, min favvo affär :D det finns så sjuuuuuuk, då menar jag SJUKT bra grejer där! Tex så köpte jag 2 askar jordgubbar för 20 spänn!!!! Dagen innan midsommar.. Det händer ju liksom inte! Juste glömde nästa säga att jag var förbi en fiskaffär i högdalen också och köpte världens godaste skagenröra som jag bokstavligt talat vräkte i mig när jag kom hem, la det på 2 skivor rostbröd så sjukt gott! Men åt så snabbt att jag fick ont i magen haha. 
 
Imorgon är det ju midsommar så vi (läs: jag) har städat hela lägenheten. Kommer bli en så bäst dag imorgon. På morgonen ska vi åka och kolla på en kanin sen ska vi åka och bada (om det är fint väder såklart). Sen på eftermiddagen kommer Sarah och Fredrik hit så jag ska laga för och efterrätt och så ska vi grilla lite olika grejer till varmrätt, kommer bli fett med bra :D skriver nått imorgon också, så hörs då! Godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0