LISTA ETT PÅ NATTEN

Senaste
1. Kompisar du träffade: Rosie, hon är ju iofs min kollega mään ändåå
2. Personen du pratatade med i telefon: mammi
3. Du fick SMS av: puff
4. Du kramade: älskling 

Idag
5. Kläder: jobb och träningskläder
6. Bättre än igår: alla dagar är bra dagar :)

Imorgon
7. Är det: torsdag (för klockan är efter 12, hehe)
8. Planer: det ni höhö

Frågor och svar
15. Det första du gjorde imorse? städade haha..
16. Vad åt du sist? en delikat larv stjärt
17. Vad drack du sist? pepsi max
18. Tror du på distansförållanden? bara om den ena bor i Finland
19. Vem tänker du på just nu? Paddan
20. Tror du att personen tänker på dig med? nä :(
21. Vart reste du sist? Thailand ❤
22. Vad gjorde du igår kväll? hämtade paddans bur, åt middag, diskade och kollade på film 
23. Liknar du din mamma eller pappa? mest jultomten
24. Ler du ofta? ja, såklart!
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? bajs
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja
27. I vems säng sov du i igår natt? min
28. Vilken färg har din tröja? har ingen tröja på mig

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja många gånger
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. Gråter du när du skadar dig? haha om det gör cp ont så ja, reflex liksom

Lycka
32. Är du en glad person? ja 
34. Önskar du att du var lyckligare? är nöjd med mitt liv så nej :)
36. Kan musik göra dig glad? ja såklart

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig" till dig? jaa
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? jaa, annars säger man det väl inte?
39. Har du en flick/pojkvän? ja, den bästa!
40. Är du nöjd med det? väldigt
41. Är du kär? om jag är ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0