NEGATIVA MÄNNISKOR..

Om det finns någonting som kan få mig på riktigt dåligt humör så är det människor som bara kommer med negativ energi och hela tiden och ska hitta problem i saker istället för att se lösningar. Kan ge ett exempel: innan jag åkte till Thailand så åt jag måltidsersättnig ungefär en gång per dag, mest för att gå ner i vikt men även för att det gick snabbt att ta som lunch. Och vad får man för respons på en sån sak? "men guuuuuud, äter då måltids ersättning, asså du vet att när du slutar med det kommer du gå upp allt igen, bara då du vet" man ba aha äre sant jag trodde man kunde äta det här en vecka sen vara smal hela livet.. Känns som att folk överhuvudtaget alltid ska klaga när man försöker vara nyttig? (haha kul att jag tidigare idag klagade på älskling för att han inte äter kolhydrater men det var faktiskt för att jag tycker det är svårt att veta vad jag ska laga för middag, så det är en annan sak ;) försöker alltid peppa honom annars, för han är faktiskt jätte duktig). Vilket fall för att återgå till ämnet, kan ta ett till exempel: ska ju köpa en kanin nu och vad har folk att säga om det? "Åh vad kul, vad ska den heta?" ehh nää mer typ "ja du vet väl hur mycket jobb det är? Du vet att du måste rensa buren flera gånger i veckan? Blabla man ba: aha jag som trodde att kaninen städade buren själv? Vad jobbigt det blev nu.. Haha finns ju typ tusen andra exempel också men tror ni fattar vad jag menar.

Känner att jag kommit igång med bloggadet riktigt rejält nu alltså hehe men nu är klockan halv tolv så måste sova om jag ska orka upp och jobba imorgon! Godnatt ❤


Kommentarer
Postat av: melissa

men de är bara för att man vill att kaninen ska bli riktigt omhändertagen och det kommer den ju bli av dig =) förstår vad du menar, folk är så där när man ska ha barn också, men när man väl får barnet/kaninen (haha) så ändras man ju själv och vill ta hand om den/det :P <3 pusss

Svar: Haha ja jag vet att vissa menar väl men sen finns det vissa människor som alltid ska vara negativa, vad det än är och det är fett tråkigt :p puss <3
Sandra Olsson

2012-06-21 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0