SNURRIG TJEJ..

Skulle öppna butiken imorse, då är man där halv sen öppnar man 10. Vilket fall har ju börjat 12 de senaste dagarna så fick på nått sätt för mig att jag började 10. Så jag åkte, kom fram till jobbet 5 i 10 satte mig ner och ba fett soft nu har jag 35 min på mig och öppna. Sen 5 minuter senare när jag såg att alla andra öppnade så fattade jag verkligen ingenting. Kollade på klockan och ba jaha den är 10 varför öppnar alla? Var typ helt inne i min egna värld, as läskigt.. Insåg ju sen att jag bara tänkt lite fel hehe.
 
Nu har jag iaf slutat och är påväg till sumpan. Ska vara hos pappa ikväll, vi (jag,pappa och Amanda) ska gå ut och äta och sen sover jag där! Ska bli så kul, har inte träffat pappa på evigheter känns det som! På tal om nått helt annat så mailade jag blogg.se och frågade varför jag inte kunde logga in och tydligen så vare nått med appen och dem jobbar på det. Men så fort det är fixat lovar jag att ladda upp bilder osv! Puss ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0