TRÅKIGHETS DEPARTEMENTET RINGDE OCH VILLE HA TILLBAKA SIN MINISTER, DIG

 
 
 
 
(jag i kramfors dårå)
 
Halloj! Sitter vid datorn nu, internet delar via mobilen så det går fätt säägt. Har nyss varit och tränat körde ben och axlar sen tog jag en prommis hem, exakt 30 min tog de. Annars då, i onsdags var jag ju hos pappa vi hade en jätte trevlig kväll, åt as god mat på texas. Igår var jag lite seg, chillade hemma hela dagen och tryckte i mig en hel ben and jerry.. (skyller på att jag har lingon veckan hehe). Imorgon jobbar jag mellan 13-17.15 sen ska vi (vet inte exakt vilka det blir ännu men iaf jag, älskling och puff) hem till Joppe och grilla. Mjau på det men nu ska jag städa det ser F*jävligt ut här, sen ska jag ner till coop och handla lite grejer till tha dinnäär. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0