HEJ IGEN

Åhh fan vad lack jag blir skrev precis ett helt inlägg sen när jag skulle kopiera det och klistra in på bloggen råkade jag ta bort det istället, irri! Har iaf haft en grym kväll! Åt världens godaste sushibuffe och älskling åt thaimat. Sen skulle vi gå på bio men det fanns ingen bra med engelskt tal så vi körde bowling istället. Älskling är ju mästare på det men jag fick iaf över 100 varje serie (om man bortser från den första då jag fick 86) sen vann jag faktiskt en serie och då fick jag 129, yeey! Nu är vi tillbaka på hotellet iaf, älskling sover, han har mått lite halvdåligt de senaste kvällarna. Jag sitter och kollar runt lite på internet, vi har gratis WiFi på rummet :) Hoppas ni får en trevlig kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman!Amanda råkade få med sig min mobilladdare till Söder så det är ingen mening att du försöker ringa mig i veckan. Vi syns på Lördag puss från pappa:)

2012-03-18 @ 22:59:21
Postat av: Marita

Hej ! Vilken otur du har som är så duktig att skriva här och sedan vips bort.När drar ni till Bangkok?Hur är det med Sanny är han magsjuk eller annat i kroppen?Hoppas han kryar på sig så det ej blir jobbig resa hem.Har försökt att ringa flera gången i helgen men inget svar.Stämmer det att ni landar 07:30 på Arlanda eller?Såg er resespec. här i rummet.Hoppas vi kan höras av på telefon innan dess.Bor ni bra på stället ni är på nu?Idag är det ruggväder här och tom lite snö kommit.Nu så trött på detta vill bara ha vår.Sköt om er och hoppas vi hörs på telefon eller här.Hälsa Sanny så gott.

2012-03-19 @ 16:51:20
Postat av: Sandra

Pappa: okej då vet jag :) det gör vi! Puss <3



Marita: ja jag vet, irriterande :p vi åker till Bangkok imorgon :) a precis, men vi ska ladda på pengar idag så Sanny ringer lite senare så kan vi reda ut allt med tider osv. Åh vad trist hoppas det blir bättre till helgen iaf vore inte så kul att komma hem till snö (haha här gnäller jag och ni som haft tråkigt väder hela tiden). Vilket fall så ses vi ju snart :) kram!

2012-03-20 @ 11:36:57
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0