HEMMA!

Godmorgon! Igår kom vi hem till Sverige igen. Jävligt trist att lämna Thailand men samtidigt måste man ju hem någon gång.. Vilket fall efter att ha rest i ca 22 timmar var det jäkligt skönt att landa och bara åka hem. Dock lyckades jag inte somna utan packade upp alla grejer, fixade osv. Sen på eftermiddagen kom pappa och Kenneth till oss. Kenneth hade en jävligt bra nyhet, att vi kanske ska få en lägenhet i bromma (åhh hoppas!!). Vi åt iaf tacos och jag berättade lite om resan och så. Senare på kvällen mötte jag upp Fille och Ylva, vi drog till hellstöms och drack lite sen kom Melissa också, har saknat dem fett med mycket så det var as kul att ses igen! Vid 12 drog jag hem till Sanny och då kan jag säga att jag bokstavligt talat däckade i sängen när jag kom hem. Imorgon ska jag lägga upp de sista bilderna från resan, hörs då! Puss

Kommentarer
Postat av: Tette

välkommen hem snygging!! <3

2012-03-26 @ 00:03:48
URL: http://juniatherese.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack gullis, vi måste ses snart!! <3

2012-03-26 @ 01:16:50
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0