HUA HIN

Hej på er! Nu är det seriöst inte många dagar kvar här och det suger. De sista dagarna på Koh Tao så mådde vi lite halvdåligt i omgångar så det blev inte att vi gjorde något speciellt mer än att ligga vid stranden som var vid hotellet. Sen en kväll promenerade vi bort till hamnen och åt på en jätte god Italiensk restaurang.

I förrgår åkte vi vidare till Hua Hin och det var en helvetes resa kan jag säga er! Klockan 9 gick vår taxi till hamnen där det sedan var high speed båt i 2 timmar. Sen när vi kom fram till hamnen så skulle vi egentligen åka en stor buss med ac, toa osv MEN sen när vi kommer fram säger dem att det bara går mini bussar, åh damp vi fick plus att jag har min lingon vecka vilket inte direkt gjorde mitt humör bättre.. Nåväl när mini bussen väl kom var jag väldigt snabb att gå på för att sätta mig på den enda platsen med benutrymme som är längst fram (fanns liksom inte i min värld att sitta längst bak inträngd i 5 timmar när vi dessutom betalat 1000 bath per person för resan). Tyckte lite synd om de som fick sitta där bak för dem tryckte in alla resväskor där  också. Dem tänkte sätta en framme vid mig eller dem stod och funderade var som var bäst att placera den sista väskan och när dem kollade åt mitt håll där det fanns rätt bra med utrymme, eller bra och bra man hade väl kunnat trycka in en väska men då hade jag suttit som en packad sill också, vilket fall så gav jag dem min "mens mördar blick" så dem vågade inte direkt ställa den där hehe. Hur som helst var det segt som fan men vi fick ju rätt bra platser så ändå okej. När vi kom fram till hotellet vid 5 var det väldigt skönt iaf. Då gick vi runt och kollade lite i området, sjukt stort! Vår åsikt om Hua Hin: Påminner om Bangkok, inte så mysigt direkt. Vi gillar det inte så överdrivet mycket om man säger så men det funkar!

Igår låg vi och solade hela dagen, väldigt länge sen. Som jag sa tidigare så orkar man inte sola så mycket men nu i slutet så vill man ju få lite mer färg innan man åker hem! Sen på eftermiddagen gick vi och tränade  och på kvällen drack vi några drinkar på hotell rummet och sen gick vi ut en sväng. Väldigt lite drag här med tanke på att det är en storstad också.. Typ mer drag på Koh Tao som är en liten ö hehe. Vi spelade iaf biljard och det var så jävla kul älskling råkade skjuta iväg den vita bollen så den rullade iväg under alla som satt i baren, såg så sjukt kul hahaha! Nu ska vi ner till poolen. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej hjärtat! Nu är det mindre än en vecka tills jag får se dig igen:)Jag förstår att det känns surt att lämna Thailand, men det går ju alltid att åka dit igen! Jag är på jobbet nu, ska köra hela natten.Ha det så underbart dom sista dagarna och var rädda om er! Hälsa Sanny från mig, många pussar och kramar love u:)

2012-03-17 @ 23:06:30
Postat av: Sandra

Hej pappa <3 Ja det ska bli kul att ses snart, saknar dig! Ja det känns väldigt trist men ja kommer definitivt att åka tillbaka :) Vad duktig du e! Tack pappa, du med! Älskar dig.

2012-03-18 @ 13:16:42
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0