JUST NU:

Sitter på gymmet och har precis duschat osv. Älskling är inte klar än så passar på att blogga lite snabbt! Idag har vi legat och pressat vid poolen i några timmar. Det är nu man ångrar att man inte legat och solat lite mer så man kunde va neger när man kom hem men aja, ni är väl ändå så vita där hemma så det gör inget ;) Nu ska vi (läs: jag) gå och äta sushi. Vi är i ett stort köpcentrum nu och precis bredvid gymmet finns ett japanskt ställe där maten/sushin rullar runt på band ni vet? Ska nog äta där :) Sen ska vi gå på bio!! Btw så finns det så galet goda donuts här, seriöst bästa jag ätit, igår tryckte jag i mig 3 st. Älskling har tom börjat kalla mig homer (han gillar tydligen munkar, är inte så insatt i Simpsons), så illa är det. Hoppas ni mår bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0