KOH TAO

Hej pa er! Just nu befinner vi oss pa Koh Tao och vi har varit har i 3 natter nu! Forsta dagen vi kom fram var vi ratt sa sega (dagen efter full moon) sa pa kvallen gick vi ut och at, hyrde dvd och slappade pa rummet. Dagen efter akte vi ut till en riktig paradis strand, sa jakla fint stalle! (synd att det var sa mycket folk bara) Vi snorklade och sag massa fina fiskar, as nice. Pa kvallen var vi ute och at sen drog vi till ett stalle som heter star bar, basta stallet alltsa!! Typ som phi phi fast battre, fireshow, tavlingar osv, as kul! Det har ar verkligen det perfekta stallet, jatte mysigt med anda party och sant om man vill. Igar hade jag den basta dagen i mitt liv, men dte ska jag skriva om i ett eget inlagg!











Pappa, forsokte ringa dig igar men kom inte fram? Har det hant natt med din mobil eller hade du bara telefonen avstangd? Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej hjärtat! Jag och Amanda var på bio igår och då stängde jag av telefonen. Pröva att ringa nån annan dag i veckan om du har möjlighet! Längtar efter att träffa dig. Puss puss:)

2012-03-12 @ 14:51:41
Postat av: Sandra

Okej, jag förstår :) vad såg ni? Ja det ska jag göra, längtar efter dig med!!!!! Puss<3

2012-03-13 @ 07:13:52
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0