PUSS


I forrgar efter jag bloggat bestamde vi oss for att hyra moppe och aka ivag till Chaweng


Vi gick runt och kollade lite sen gick vi till en av de basta restaurangerna vi varit pa hittills. En italiens restaurang med saaaaa god pasta! At detta som ni ser har over, sjuk gott! Dock ganska dyrt hehe



Baby at lasange som tydligen ocksa var sjukt god



Efter middagen akte vi tillbaka till Lamai. Nar vi kom till hotellet sa fixade vi varandras frisyrer. Korde backslick pa alskling, haha! Varsta stekarn, men han passade i det ju!!


Fick ocksa massa vax i haret, typ strand look, men jag gillade det!


Sen drog vi till en bar och lyssnade pa live musik




och sen en svang till swing bar! Efter blev det ett besok pa donken och sen bingen!


Igar borjade dagen med ett tranings pass som vanligt! (kommer sakna vart gym nar vi aker till Koh Tao pa fredag!!) Sen drog vi ner och badade, sa jakla skont




Sen blev det lunch pa den vanliga restaurangen vid stranden, men det ar sa jakla god phad thai dar sa man kan ju bara inte lata bli att ga dit :D Resten av dagen lag vi bara och slappade pa stranden, sola, bada och spelade beach ball





Pa kvallen drog vi in till Chaweng igen, vi skulle leta efter ett kopcentrum som skulle finnas dar i narheten. Efter en liten rundtur hittade vi det iaf och det fanns bade bio, bowling, en jatte stor mataffar och lite butiker och restauranger. Vi at iaf middag for 100 bath, plus dricka 40 bath. Sen spelade vi bowling!

Nu sitter jag har i min ensamhet i receptionen for alskling har lamnat mig :( Ne man han drog till Chaweng imorse och skulle kopa natt sa han ar fortfarande dar. Bast for han att han kommer snart for jag ar hungrig hehe. Efter maten blir det val traning och sen beachen. Har borjat flagan pa nasan ocksa och det stor mig. En annan sak som ar ganska jobbig har ar nar man ligger pa stranden och det kommer sand precis overallt. Sen ar det ganska varmt har ocksa.. haha driver! Finns seriost ingenting att klaga pa har, man lever som en prinsessa :D Vill inte aka hem!! Hoppas det ar bra med er! Love.

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej på er Thai Brats ( stavas det så? ).Tycker sanny ser ut om en typ raggare och bara Amrikanaren som fattas.Härliga bilder var det.Har ni varit på Full moon party ännu? Och hur var det annars?Blir det båt över till Koh Thao eller?Var inne och sökte på stället och det såg ju helt underbart ut.Häftigt ställe för dykning och snorkling som det var berömt för.Har ni hittat något boende där ännu eller.Här går allt sin gilla gång med jobb och slit.Väntar på lite mer vår.De lovat nästa vecka upp till 15 grader.Men vad är det mot er värme.Må så gott och var rädda om er.Vi hörs igen

2012-03-07 @ 22:30:52
Postat av: Sandra

Haha ja lite men han passade anda bra, men nu har han klippt sig! Nee vi ska dit ikvall :D Vi aker till Koh Tao imorgon och kommer bo dar i 6 natter! Okej trist men inte sa lange kvar till varen nu iaf :) Men gud vad harligt fast ja det ar ju lite varmare har hehe :P Kul att du ringde har om dagen forresten och ska bli kul att ses sen nar vi komme rhem :) Kram!

2012-03-08 @ 12:10:40
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej gumman! Jag är förkyld som tusan, inte kul. Skönt att det snart är helg:)Amanda kommer till mig så det känns bra. Snart "bara" två härliga veckor kvar i paradiset för er! Tiden går grymt fort när man har roligt:)Var rädda om er! Många pussar och kramar och hälsa "lilla" Sanny från mig:) love u

2012-03-08 @ 22:16:33
Postat av: sandra

Ah vad trist, du far krya pa dig! <3 Jag veeeet, aaaaaaangest :((((( Vill inte aka har ifran :(((((((( Han halsar tillbaka haha, alskar dig!!

2012-03-09 @ 05:33:51
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0