SHOPPING

Nu ar vi i bangkok och idag mina damer och herrar kan jag meddela att det har shoppats, rejalt! Vi stallde klockan pa 8, gick upp, at frukost, akte skytrain till mbk dar vi kom fram lagom tills de oppnade vid 10. Vid 2 hade vi sa mycket pasar att vi var tvugna att aka tillbaka till hotellet for att lamna allt haha, da var klockan 2. Sen drog vi och at osv. Sen tillbaka till mbk, drog darifran strax efter 7 och jag kan saga er att efter att ha gatt runt i over 9 timmar har man ratt ont i benen :) Vi har iaf shoppat klart allt nu, presenter till er dar hemma och grejer till oss, ar sa nojd med allt!! Ska lagga upp bild pa allt nar jag kommer hem :) Imorgon gar vart plan 8 pa kvallen sa innan det ska vi bara ligga och chilla vid poolen, steka en sista gang.. buhuu. Helt arligt det har flygresan kommer suga sa hart forst 7 timmar i luften sen en skon mellanlandning i Doha pa 2 timmar typ och sen 6 timmar i luften igen. Nu ska vi ga ut och ata (lite sent klcokan ar 10 har) ses snart! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni köpte vinterjackor!

Vi har fått en sista släng av vinterväder med ca 15 cm snö och 10 minusgrader.....

Välkomna hem!

2012-03-22 @ 20:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0