STRESS

Godmorgon! Var en lite hektisk dag igår så han inte blogga så mycket. Först var jag på en riktigt lång pw i 2 timmar med Lii, jätte kul att träffas igen! Sen fyllde morfar år så han kom över till oss så jag bakade en kaka, vi åt middag osv. Sen på kvällen åkte jag till baby, var ju tvungen att mysa extra mycket för att åker till åre ikväll, bhuu. Juste glömde nästan bort att berätta det bästa av allt: jag ska få 12400 tillbaka på skatten, kaaaaatching! fett nice? Hehe. Idag blir det också en hektisk dag, minst sagt! Kl 1 ska jag befinna mig på jam jam, sen blire jobb till kvart över 7. Sen ska vi (jag, Fille och Mell) vara på cafe opra kl 9, det betyder att jag har seriöst mindre än en timme på mig att fixa mig och föra, fan aja har redan valt outfit och så, så förhoppningsvis ska det funka. Ne nu ska jag äta frukost, hörs imorgon! Juste hehe har ju iphone nu också (är redan kär) så kanske mobil bloggar på rasten om jag hinner. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0