NEVER GONNA LET ME GO









Godeftermiddag, tänkte skriva godmorgon först men sen såg jag att klockan va halv 5, vafan? Jag har varit vaken sen 9 men har inte gjort ett skit typ. Kan bero på att jag är rätt seg från gårdagen men ändå. Kan ju berätta om gårdagen iaf: Sjuuukt kul! Lite stressigt innan dock sprang runt hemma och hade panik och inget gick min väg heller men jag överlevde. Vid 8 kom Melissa hit också, Fille var ju här innan för vi åkte ju tillsammans från jobbet. Vilket fall, vid nio var vi på cafe opera, där man fick en (haha Melissa och Fille sa någon rolig ramsa igår man kommer inte ihåg hur den gick) gratis drink. En liten notis till mig själv i framtiden: drick inte på tom mage. Jag hade ätit ett 9 pack chicken nuggets på donken på hela dagen. Så runt halv 12 var jag och Fille så jäkla hungriga så vi drog upp en våning till cafe operas restaurang eller va det nu var satt iaf bara massa gamla gubbar och drack whiskey där haha och där kom vi in typ as packade och köpte pommes (som dessutom inte ens fanns med på menyn haha) Vi ba: uräääkta? har ni pommes? ja folk stirrade. Efter vår lilla måltid blev vi sjukt sega så vi var hemma redan vid halv ett. Vilket betyder att vi bara var där i 3 timmar haha menmen! Nu ska jag faktiskt gå ut en sväng, orkar inte sitta och löka här inne längre! Juste man fick en rosa goodiebag också. Aja ursäka för ett osamanhängande inlägg. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0