3 DOORS DOWN, LET ME GO

Fredag:
Tankte sumera de senaste dagarna men man glommer ju seriost bort vad man gor haha. Okej efter att ha tankt i seriost 10 min: pa dagen lag vi pa stranden och spelade beach ball sen pa eftermiddagen var vi och tranade. Pa kvallen var det beach party pa swing bar sa vi drog dit med en tjej fran hotellet. Fett rolig kvall! Dessutom sa vann jag pa ballong tavlingen (simpelt: alla har en ballong runt benet sen ska man hoppa pa varandras och den som har sin ballong kvar sist vinner) fick valja mellan en tshirt eller en cd plus gratis bucket, alkis som man ar valde man ju alkoholen haha! Dock glomde jag min cd skiva, fan!






































Lordag:
Seg dag kan jag saga er, vaknade kl 12 ungefar, da gick alskling och kopte donken till oss sen lag vi i sangen och at. Sen somnade vi om och vaknade klockan 3 igen haha. Da gick vi iaf ner pa stranden och at igen pa ett as bra stalle, skit god mat och billigt! Sen gick vi och badade och det var sa javla hoga vagor, assssss kul! Dock ar det sa sjukt stor kraft i dem, man kan inte direkt glida in pa vagorna till stran kanten, man typ aker at 10 hall och snurras runt sen ligger man dar med sand i hela haret och bikinin har flygit av (typ). Vilket fall det forsta jag gor (nar jag inte visste att vagorna var sa starka) ar att lagga mig under en vag precis nar den valter over och blir skum ni vet? Inte det basta for jag drogs en jakla bit och skrapade upp armen hehe.. Aja alskling fick sig ett gott skratt iaf nar jag rullade runt dar :P Pa kvallen var vi och kollade pa thai boxning igen!  



























Sondag:
Skit pissigt vader hela dagen, regn och grejer! Sa pa morgonen gick vi ivag och tranade, kandes javligt skont! Efter at vi lunch pa stranden igen pa samma stalle som dagen innan, at as goda spring rolls och phad thai igen, den ar sjukt god dar! Innan hade vi kopte en luftmadrass sa efter maten gick vi och badade och det var lika hoga vagor da igen, om inte hogre! Det var iaf 2 vagor som kom, alltsa storsta jag sett, nar jag lag pa toppen pa dem med min luftmadrass var jag kanske 3,4 meter upp, as kul. Har i lamai gar dem alltid runt med ett litet gatukok eller vad man ska saga pa stranden (se bilden som ar langst ner) vi tyckte sa synd om honom nar han gick runt dar och bar pa sin lilla grej sa vi kopte en ananas av honom, as god. Pa kvallen gick vi och kopte biljetetr till full moon party (TAGGA) sen var vi pa walking market, fanns massa billiga och fina grejer! Sen var vi bara ute och at.







Idag:
Imorse var vi pa gymmet och sen lunch pa samma stalle igen, vafan sager ju att alla dager ar likadana har.. Vilket fall forst var det fint vader som ni ser och nu spo regnar det, forsoke fa det pa bild men man ser inte sa bra.. Ikvall vet jag inte vad vi ska hitta pa for kul, far ta det som det kommer :)









Hoppas allt ar bra med er dar hemma! PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: K

Ja det där med "vinna bucket" känner man igen :-)

Vår resa är klar och vi börjar en vecka i Vietnam innan det lutar åt Hua Hin. Efter det så sammanstrålar vi med farsan din (+ extrabagaget i form av "småtjejerna") på Koh Samui. Ser fram emot att få tips på var vi ska satsa på att ta vägen samt vad vi inte ska göra.

PS Snart är det dags att börja lufta Mussen, bara all jävla snö försvinner....

2012-03-05 @ 10:58:57
Postat av: Sandra

Hehe ja det var tider det ;D låter grymt ju!! Vi kommer också vara i hua hin några dagar mot slutet! Koh Samui är gryyyyymt!!!! Sitter och lyssnar på live musik nu :D Ska skriva var ni ska bo, äta, göra osv dont worry :) haha okej låter bra det, se till att det är vår när jag kommer hem :)) kram!

2012-03-05 @ 16:45:22
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: K

Med tanke på att ni inte minns vad ni gjort så är det ju tur att ni i alla fall har bildbevis. Sedan går det ju alltid att ljuga ihop en story:-)

2012-03-05 @ 17:54:10
Postat av: Pappa

Hallå där hjärtat! Tänkte bara upplysa om att det var -10 när jag arbetade ute på banvallen i natt. Jag pratade med en arbetskamrat som varit nyligen i Thailand, han struntade i att stämpla passet och fick böta 1000 bath per dag som han hade i overstay. Längtar efter dig som tusan:) krama om Sanny och var rädda om er. Love u! Många pussar.

2012-03-06 @ 15:08:53
Postat av: Sandra

Usch vad kallt! Jag som trodde varen var pavag tll Sverige? :P Okej, ja vi funderade ju pa att ta botern ocksa men var lite radda for ifall det skulle bli natt strul pa flygplatsen da.. Sa vi kanske skulle ta en visa trip till burma nar vi ska till hua hin, men a far se hur vi gor! Jag langtar jatte mycket efter dig med!! Ska bli sa kul att traffas sen nar jag kommer hem! Det ska ajg gora, alskar dig jatte mycket! PUSSSSS

2012-03-07 @ 05:17:52
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0