VAR FORLOVNING

Pa morgonen gick vi och korde ett pass pa gymmet, efter det gick vi och la oss vid poolen och sen at vi lunch pa ett as bra stalle, at en san jakla god grekisk sallad! Sen ville alskling att vi skulle aka ivag och kolla pa solnedgangen pa eftermiddagen, visst tanke jag, as mysigt ju! Sa efter lunchen gick vi bort och kollade om man kunde hyra en bat vid 5 och aka tillbaka vid 7. Forst fattade dem ingenting och sen borjade alla typ skratta for dem  tyckte det var konstigt att vi ville aka sa sent haha. Vilket fall sa kom vi tillbaka dit vid 5, men da hade han precis akt ivag for att hamta nagon sa vi satte oss vid stranden och drack varsin ol.  Vi halv 6 kom han tillbaka och da akte vi bort till en ode strand dar vi gick upp och satte oss pa en klippa. Sa dar satt vi, drack varsin brezeer, lyssnade pa musik och kollade pa solnedgangen. Efter en stund sa sa alskling att jag skulle stalla mig upp for att han skulle fixa med handuken jag ba okej. Sen nar jag vande mig om hade han gatt ner pa kna, sen gav han mig varldens finaste karleksforklaring och avslutade med att fraga om jag ville gifta mig med honom. Jag sa ja saklart!! Ahh lyckligaste stunden i mitt liv!!!! Sen satt vi dar en stund till och sen akte vi longtailbaten tillbaka. Senare pa kvallen gick vi ut och at. Vi at skitgod forratt dock var varmratten inte speciellt bra. Sen gick vi till hotellrummet en stund och sen ut pa star bar! Det var verkligen en underbar dag och jag ar verkligen varldens lyckligaste tjej!! Imorse var jag tvungen att nypa mig sjalv for att kolla om allt var en drom, men det var det inte :D



Pa stranden innan vi akte ivag



I longtailbaten


Alskling pa stranden nar vi kommit fram


Mys



Puss





Utsikten dar vi satt



Love


Forratten (kycklingen jag at till varmratt orkade jag inte ens ta bild pa for det sag inte sa frasht ut haha)


God drink


Min blivande man pa restaurangen hehe :))


Lycklig tjej!



Min fina ring!!


Kommentarer
Postat av: mammi :)

Ni e så så fina ihop å ni ser så lyckliga ut!! <3 Vilken ring!!!! Jättefin :) Ha det så skönt nu, era sista dagar i värmen!! Kramar till er båda <3

2012-03-12 @ 19:56:26
Postat av: Marita

Hej på och här händer det saker på er resa..Får Gratulera er och det var verligen romantisk båttur och solnedgången och cermoni på det.Verkar vara ett kanonställe till som ni hittat Koh Thao.Och bilderna från Full Moon party såg livat värre ut också.Vi tänkte komma ut och hämta er på Arlanda på Lördagsmorgonen om ni vill,och det hoppas vi.Idag helt underbar vårdag med 13 grader men vad är det på en dag i värmen på Koh Thao.....Nu sovdags för jobb kallar imorgon bitti.Sköt om er och njut den sista tiden.

2012-03-12 @ 22:48:47
Postat av: Sandra

Mammi: tack :)) ja det är vi också :) det ska vi göra. Puss



Marita: Jaa, tack:D åh ja jätte gärna, det vore super snällt! Skulle du kunna ta med mitt sim kort till mobilen då? Det ligger på den dör bruns byrån du vet längst upp till vänster på den där lilla brickan det är vitt och står tele2 på, du kan väl svara på set här om du hittar det :) åh vad härligt med vår :D ha en bra dag på jobbet :) kramar!

2012-03-13 @ 07:26:01
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej!Jag har hittat ditt Sim kort och lagt det i kuvert och satt det på kylskåpet så jag ej glömmer.Fick du tag i någon laddare till din telefon där nere förresten?Har precis kommit från gymmet och det är sjukt mycket folk där nu för tiden.Slagsmål nästan om löpbanden.Det är väl alla som skall trimma för sommaren ha ha ha ha.Ni har nog bättre där nere på era gym antar jag.Nej nu måste jag hoppa in i duschen och få i mig lite mat också.Ha det gott och krama Sanny från mig,Store mannen som nu är förlovad.Såg grattiset från er Bilskola.Var ju gulligt & snacka om kärlek på bilskola.

2012-03-13 @ 19:10:48
Postat av: Tessan

Åhhhhh vad roligt!!!!!! STORT grattis <3

2012-03-13 @ 21:19:45
URL: http://juniatherese.blogg.se/
Postat av: sandra

Marita: ah vad gullig du ar, tack!! Ne vi anvander Sannys telefon bara. Haha men ah vad jobbigt, men som du sager alla ska val vara seriosa innan sommaren nu haha. Men duktig du ar som haller igang iaf, vi far trana tillsammans nagonting nar jag kommer hem :)) Det ska jag gora!! Hehe ja verkligen :)) Kram!



Tessan: Taack sotnos <3333

2012-03-14 @ 11:20:20
URL: http://snarres.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej så här på fredags kvällen i Sumpan. Lasse har rusat ner till Hedmans för att kolla AIK match för alla polare är borta nu, eller på matchen. Jag röjer av middagsbordet och skall gå dit på ett glas vin snart när de har avverkat någon halvlek om det nu heter så.Några skulle kanske sluta upp där lite senare.Hur har ni det? Allt bra eller.Ge Sanny mannen en kram en dag försent på Christoffer dagen.Du kom säkert ihåg det eller?Är det bra på ön? Hur gör ni nu ? Drar ni till någon annan ö innan Bangkok eller?Visst är det där ni flyger hem ifrån sedan?Sköt om er och njut.Vi syns snart.Har Sanny tappat sin nya telefon eller, för han har varit fattig på faceboook med kommentarer och bilder.Är kanske i lyckorus med dig nu!!!!Och det skall han ju vara.Försöker slå en pling imorgon svensk tid på morgonkulan.Sov gott men förhoppningsvis ligger ni och sover gott nu.OBS:När ni kommer hem skall klockan fram ännu en timme för sommartid och vips en timme bort bara sådär ju.......Kram Marita

2012-03-16 @ 19:37:51
Postat av: K

har ni börjat få ångest över att ni ska åka hem snart?



Jag har en present till er på gång.....

2012-03-17 @ 07:16:53
Postat av: Sandra

Marita: Hej :) Låter som en trevlig fredagskväll, fast inte så intressant med fotboll då :p haha ne hade ingen aning om att han hade namnsdag faktiskt, men ska ge honom en kram :D A vi flyger från Bangkok och kommer vara där de 2 sista nätterna. Haha ne men det är så segt internet här så jobbigt att hålla på. Justdet, men härligt med sommartid ju! Ses snart, ha det bra sålänge :))



Kenneth: OM vi har.. Jasså haha låter spännande ;)

2012-03-17 @ 10:05:00
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0