HELGEN

Har haft en sjukt bra helg! I fredags mötte jag älskling i stan efter jobbet, vi gick ut och åt och kollade på the dictator på rigoletto. Det va fett rolig faktiskt även fast jag inte är ett jätte fan av de tidigare filmerna. Eller tycker att vissa scener är roliga (samma med denna) men filmen i helhet blir lite långtråkig.
Igår jobbade jag mellan 12 och 6 sen kom Tess, Fille, hennes kille och hans kompisar hit och vi grillade, spelade kubb och bara chillade ute, sjukt trevligt älskar när man drar ihop folk och hänger ute nu när det är sommar.
Vaknade dock rätt bakis imorse så jag och älskling gick bort till centrum och satte oss på restaurangen där och åt pizza och drack pepsi, väärt! Sjukt goda pizzor också, yummi. Idag är det ju morsdag också så efter det kom våra mammor + lasse (hehe) hit och fikade. Efter det blev det stor-handling på ica maxi, grillning ute i solen och dirty dancing. Den filmen gick inte hem hos älskling direkt.. haha. Imorgon väntar en ny vecka med nya händelser.. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0