WORKI'N

Men hej! Shit vad jag har hållt igång idag kan jag säga er hehe. Dagen började kl 7 i tvättstugan, som förövrigt var min premiär "tvätta själv" gång haha 20 år och aldrig tvättat själv i en tvättstuga, aja nu ska vi inte haka upp oss på det. Det gick iaf bra tvättade 4 maskiner och mellan det blev det städning, diskning, handling osv. Efter tvätten var klar åkte jag till gymmet. Körde kondition samt axlar och ben. Kom hem för en timme sen och då städade jag klart det sista, gjorde mat och nu har jag precis ätit, första gången jag satte mig ner idag för att bara ta det lugnt haha och guess what om 20 min ska jag till jobbet också. Men nu ska jag fixa mig! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0