ALLTSÅ ALLVARLIGT..

Har suttit och ska göra klart bokslutet på en uppgift, skulle då som sista grej föra in avskrivningarna på bilen. Var dock lite osäker på denna bit då jag tycker det är svårt att veta om de ackumulerade avskrivningarna ska vara på debet eller kredit sidan så för att dubbelkolla att jag gjort rätt så kollade jag i facit, där det står en helt annan siffra än den jag skrivit in. Blev as irriterrad och ba neej vad har dem gjort nu, har jag missuppfattat allt? Kul liksom. Så har suttit i säker 15 min och försökt räkna om kollat teoriboken osv men fick verkligen inte ihop det.. Och då ser jag att det är fel tryckt???? Haha ofta liksom.. Står att man ska föra över en viss summa i övningsboken och en annan i facit boken. Fett störande men ändå bra för då tänkte jag rätt från början iaf :D

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0